۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۴۴۳۶۲۲
حجت الاسلام پورمحمدی:

«فرهنگ متعالی» خیر بزرگ است

وزیر دادگستری در سخنرانی خود در نخستین مجمع خیّرین کشور، از فرهنگ متعالی به عنوان خیر بزرگ یاد کرد.
پور محمدی

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مجمع خیّرین کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری با ابراز خرسندی از حضور در جمع خیّران در دهه کرامت، گفت: اهل کرامت وکار خیر بودن، نتیجه همجواری با امام رضا (ع) است.

وی افزود: بهترین خیر و خوبی مطلق در جهان، انسان خوب و انسان کامل است و انسان کامل هم وجود نازنین امام زمان (عج) است.

پورمحمدی تأکید کرد: باید برای ساخت جامعه پاک تلاش کنیم و انحرافات و کاستی‌ها و مشکلات فکری و فرهنگی و اخلاقی را از جامعه بزداییم.

وزیر دادگستری در ادامه با تمجید از فعالیت‌های خیّری، آموزشی، فرهنگسازی و خیّرسازی، در امان ماندن کشور از حوادث پیرامون ایران  را ـ که وی از آنها  به عنوان فتنه‌های ایجاد شده از سوی جبهه کفر و استکبار یاد کرد ـ نتیجه فعالیت‌های خیّرین و دعای نیازمندانی دانست که خیّرین نیاز آنها را برطرف ساخته‌اند.

وی در پایان سخنان خود از تلاش برای دریافت زمینی از شهرداری تهران برای احداث ساختمان مجمع خیّرین کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این ساختمان به نمادی برای نمایش آثار و فعالیت‌های خیّرین کشور تبدیل شود.

نخستین گردهمایی مجمع خیّرین کشور، دیروز (پنجشنبه 21 مرداد) در بنیاد نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی در دماوند، به منظور تعیین شورای مرکزی توسط هیأت مؤسس، انتخاب هیأت مدیره توسط اعضای شورای مرکزی و انتخاب مدیرعامل توسط هیأت مدیره، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری،  دکتر عباس شیبانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، مهندس حبیب‏الله بوربور معاون وزارت دادگستری و جمعی از خیّرین  نامآشنای کشور برگزار شد./836/د102/ل

ارسال نظرات