۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۴۴۳۶۷۸
رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور:

جریان نفاق جایی میان مردم ندارد

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان این‌که منافقان عامل ترور جوانان، نخبگان و مسؤولان عالی رتبه نظام بوده اند، گفت: سازمان منافقین جایگاهی نزد مردم ندارند؛ اینها مخالف سیاسی نبودند؛ کسانی که دست به اسلحه می برند، محارب هستند.
داوود گودرزی، مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، داوود گودرزی، رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه تبریز، اظهار داشت: اصلی‌ترین مسأله قابل پرداخت که وجه مشترک جریان رسانه ای و دانشجویی نیز است، آینده انقلاب اسلامی است.
وی با بیان این‌که شرایط حساسی در گذر تاریخی انقلاب حاکم است، خاطرنشان کرد: در شرایط امروز که 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، همزمان در اوج تهدید و فرصت هستیم؛ هوشمندی، مجاهدت، بصیرت، هماهنگی و همفکری نیروهای انقلابی می تواند از این فرصت تاریخی آینده انقلاب را تضمین کند.
گودرزی ادامه داد: اگر رهبر انقلاب بر گفتمان انقلاب اسلامی تأکید دارند؛ باید دانست که شرایط کشور به گونه ای است که با یک رفتار معمولی نمی توان در مقابل تهدیدها جوابی داشته باشیم، از این رو باید از فرصت ها استفاده کنیم، رهبر انقلاب بر جهاد روشنگری سفارش دارند؛ اگر واقعیات‌ را بیان کنیم؛ یکی از عوامل مؤثر در پیروزی جریان انقلابی خواهد بود.
وی واقع‌نگری و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی را رسالت رسانه ها دانست و افزود: هر کسی در جامعه احساس مسؤولیت می کند؛ بسیجی محسوب می شود؛ باید چتر بسیج به قدری بزرگ باشد که هر کس با هر سلیقه و طیف سیاسی بتواند در بسیح حضور داشته باشد؛ مأموریت بسیج دانشجویی آن است که دانشجویان را در کنار تحصیل، آنان را به نیروهای انقلابی برای آینده نظام تربیت کند.
رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تأکید بر این‌که آینده کشور در گرو خروجی های دانشگاه ها است، گفت: بسیج روح خدمتگزاری دارد و نسبت به کشور، مردم، آرمان های انقلاب تعلق خاطر دارد، از سوی دیگر روح پاسخگویی در مسؤولان باید زنده بماند، همچنانکه مطالبه گری نیز باید در میان مردم زنده باشد.
وی با اشاره به این‌که دولت ها در مسأله پاسخگویی به مردم نمره پایینی دارند، خاطرنشان کرد: اگر به دانشجویان برای حرف زدن در فضاهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی میدان داده شود، قطعا بسیاری از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از مسؤولان نظام مطرح خواهد شد که بایستی پاسخ اقناع کننده از سوی متولیان امر شنیده شود.
گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتشار فایل صوتی متنسب به منتظری طی روزهای اخیر و پرداختن رسانه‌های بیگانه نسبت به اظهارات وی درخصوص اعدام منافقان در دهه 60 اظهار داشت: مسأله منتظری کاملا شفاف است، موضع امام و نیروهای انقلابی و عموم ملت نیز نسبت به منافقان واضح است.
وی افزود: کسانی که دم از امام و راه امام می زنند، باید به مواضع امام توجه کنند؛ جایگاه منتظری نزد مردم مشخص است و شاخص سخنان امام ارحل است. ملت ایران با هر سلیقه سیاسی نسبت به کشتار وحشیانه منافقان موضع واحدی دارند، 17 هزار شهید ترور داریم؛ که منافقان عامل این جنایات وحشیانه بوده اند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان این‌که منافقان عامل ترور جوانان، نخبگان و مسؤولان عالی رتبه نظام بوده اند، گفت: سازمان منافقین جایگاهی نزد مردم ندارند؛ اینها مخالف سیاسی نبودند؛ کسی دست به اسلحه می برند، محارب هستند؛ موضع نظام در مقابل کسی که مخالف نظام است با کسی که محارب نظام است، متفاوت است.
وی افزود: خیلی از افرادی که در جریان فتنه 88 به آنسوی آب فرار کردند؛ هم اکنون کتاب هایشان در دانشگاه ها تدریس می شود، این نظام در مقابل مخالفان خود صعه صدر داشته و دارد، بسیاری از اساتید داتشگاهی هستند که نظام را قبول ندارند، اما کرسی تدریس در دانشگاه دارند.
گودرزی نسبت به نفوذ جریان نفاق در آستانه انتخابات 96 هشدار داد و افزود: دشمن تمام عوامل خود را با محوریت منافقان برای رواج جریان نفاق در جامعه بسیج کرده است؛ شرایط ویژه ای بر کشور حاکم است، اما آنچه مسلم است؛ جریان نفاق جایی میان مردم ندارد و هنوز منفور ملت است./935/202
/ب2

ارسال نظرات