۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۴۳۶۸۲
نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

عدم پایبندی به برجام، نتیجه اعتماد به آمریکا است

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که برجام تجربه تلخی برای جمهوری اسلامی است، گفت: تجربه تلخ برجام برای ما کافی است و به ما می گوید که نباید به ظالم اعتماد کرد.
امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی، نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان فریدونکنار با اشاره به تعطیلی مراسم حج و کارشکنی های آل سعود عنوان کرد: کسی حق ندارد راه حج را بر مسلمانان ببندد و اگر چنین کاری را انجام دهد کافر است.

وی آل سعود را مجری سیاست های آمریکا و صهیونیست ها در منطقه دانست و افزود: امروز آل سعود به اهالی یمن، سوریه و حتی ایرانیان مقیم اروپا اجازه نمی دهد تا در مراسم حج امسال شرکت کند.

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که جنایت هایی که امروز آل سعود در اجرای آن در منطقه نقش اصلی را ایفا می کند با چراغ سبز آمریکا صورت می گیرد، تصریح کرد:  در هر نقطه ای از این جهان اگر خونی به ناحق ریخته می شود پای آمریکا و صهیونیست ها در میان است.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که آمریکایی ها با همکاری آل سعود خبیث همچنان به آدم کشی های خود در یمن، سوریه و عراق ادامه می دهد، خاطرنشان کرد: این کشور جنایت در یمن به طور مستقیم به جنایت و کشتن انسان ها مشغول است و در عراق و سوریه نیز با پرورش گروه های ترویستی این هدف شوم خود را دنبال می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران مهم ترین عامل تفرقه و اختلاف در منطقه را سیاست های رژیم آل سعود دانست و افزود: این رژیم وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز به مهره نظام سلطه در منطقه تبدیل شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جنایت های آل سعود در منطقه بسیار سنگین است، گفت: امروز عربستان در جنایت و کشتار انسان های بی گناه هم ردیف رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان این که رژیم آل سعود در حالی خود را خادم الحرمین می داند که بزرگ ترین جنایات تاریخ بشر را امروز در یمن مرتکب می شود، افزود: این رژیم جنایت کار به هیچ یک از اصول ابتدایی انسانی پایبند نیست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آل سعود حتی کوچک ترین احترامی برای کلام الهی قائل نیست، ادامه داد: این رژیم جنایت کار امروز در کشتار و خونریزی در منطقه از رژیم صهیونیستی نیز پیشی گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران مهم ترین عامل تفرقه و اختلاف در منطقه را سیاست های رژیم آل سعود دانست و افزود: این رژیم وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز به مهره نظام سلطه در منطقه تبدیل شده است.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که آل سعود هر روز به نابودی و محو کامل نزدیک تر می شود، بیان داشت: امروز آمریکا بزرگترین حامی آل سعود در جهان و منطقه است و از سیاست ها و جنایت های این کشور در برابر کشورهای منطقه حمایت می کند.

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نقش جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از تحولات جهانی و منطقه ای کاملاً روشن است، بیان داشت: آمریکایی ها به حضور اثرگذار جمهوری اسلامی در صحنه های مختلف جهانی اذعان دارد. 

وی آمریکا را بزرگترین کشور ناقض حقوق بشر دانست و بیان داشت: ملت ایران باید بداند که آمریکا و دیگر کشورهای دست نشانده این کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی چه حرکت های تروریستی علیه نظام جمهوری اسلامی کرده اند. 

حجت الاسلام جلالی با بیان این که ملت ایران هیچ گاه جنایت های آمریکا و دست نشانده های آنها علیه ملت ایران را فراموش نخواهند کرد، تصریح کرد: عده ای که در داخل همواره بر تبل ارتباط با آمریکا می کوبند بدانند که آمریکایی ها هیچ گاه دست از دشمنی با ملت ایران بر نخواهند داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دروغ و بدعهدی آمریکایی ها در جریان برجام نیز به اثبات رسید، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان مذاکرات هسته ای همواره بر بدعهدی آمریکایی ها تأکید داشتند و امروز می بینیم مشکل آمریکایی ها با ملت ایران بحث هسته ای و حقوق بشر نیست بلکه آنها با اصل اسلام و انقلاب زاویه دارند.

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا به دنبال راهبردی برای نفوذ به کشور است، گفت: ایادی استکباری تلاش دارند تا با نفوذ فرهنگی برای استحاله جبهه انقلابی گام بردارند که همگان باید هوشیار و مراقب باشند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به این‌که برجام به مسؤولان ثابت کرد نباید به آمریکا اعتماد کنند، خاطرنشان کرد: آمریکا کشوری است که هواپیمای مسافربری، کودتای نوژه و جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرده است و امروز هم داعش را به وجود آورده و درصدد تقویت تروریست ها است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این‌که برجام تجربه تلخی برای جمهوری اسلامی است، افزود: تجربه تلخ برجام برای ما کافی است و به ما می گوید که نباید به ظالم اعتماد کرد.

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: مشکل استکبار با جمهوری اسلامی این است تا زمانی که اسلام را نابود نکنند دست از ما برنخواهند داشت و مسائل هسته ای و حقوق بشر تنها بهانه ای برای فشار به ایران اسلامی است./1317/202/ب2

ارسال نظرات