۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۴۴۳۷۸۱
سردار فضلی:

پرچمداری روحانیت در انقلاب ظرفیت ها را بالفعل کرد

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه علما و روحانیت در واقع امین‌الله هستند، اظهار داشت: امروز رسالت سنگینی که بر دوش علما است که این رسالت ها عامل پیروزی‌‌هایی است که بوده و خواهد بود.
سردار فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور ظهر امروز در سومین همایش مشترک مدیران حوزه های علمیه سراسر کشور که در محل مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت مشهد برگزار شد، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت امام، علما و شهدا است که بسط و توسعه آن نیز براساس همین محور است، اظهار داشت: پرچمداری علما و روحانیت توانست همه ظرفیت های بالفعل و بالقوه مردم را به پای کار بیاورد.


وی با بیان اینکه علما و روحانیت در واقع امین‌الله هستند، اظهار داشت: امروز رسالت سنگینی که بر دوش علما است که این رسالت ها عامل پیروزی‌‌هایی است که بوده و خواهد بود.


جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه  هشت سال دفاع مقدس بدون هدایت علما و حضور گسترده مردم امکان پذیر نبود، اظهار داشت: حضور مردم در کنار نیروهای ارتش و سپاه و بسیج تاثیر گذار است.


وی با بیان این که بیشترین شهدا از قشر عظیم روحانیت و بیشترین حضور از جنس مردم یعنی بسیج است، به خلوص نیت در افراد بسیجی اشاره کرد و افزود: اگر نیت‌ها برای خدا و خالص باشد، معلوم می‌شود که ارتشی، سپاهی، جهادی و روحانیت برای دین خدا دل می‌سوزاند و بسیجی است.


سردار فضلی با بیان اینکه دفاع مقدس الگوی مقاومت اسلامی امروزی است و روحانیت کار بی‌نظیری را راهبری می‌کنند، اظهار داشت: مردم و ملت اسلامی به ارزش‌ها رو آورده‌اند و به دفاع مقدس اقتدا کرده اند.


وی با اشاره به اینکه امروز در کشور 23 هزار یادواره شهدا برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: گرامیداشت شهدای گمنام و راهیان نور مورد توجه مردم قرار گرفته است واین بیانگر است که مردم تشنه دین خدا هستند./859/پ203/ج1

 

ارسال نظرات