۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۴۴۳۸۲۲

برگزاری ۳ جشنواره قرآنی همزمان با اجرای طرح ۱۴۵۰

همزمان با اجرای طرح فراگير قرآنی ۱۴۵۰ قرآن، كتاب زندگی، سه جشنواره قرآنی شامل عكس، خوشنويسی و همخوانی سوره مباركه حديد برگزار می‌شود.
طرح قرآنی

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، طرح فراگير و قرآني فصل تابستان امسال با عنوان ۱۴۵۰ قرآن، كتاب زندگي با موضوع سوره مباركه حدید و با محوريت شبكه قرآن و معارف سيما و همراهی راديو قرآن در حالي در رسانه ملي در حال اجراست كه بخشهاي ويژه‌اي نيز به عنوان برنامه‌هاي جانبي براي آن در نظر گرفته شده است.

از جمله همزمان با طرح، يك جشنواره ويژه خوشنويسان و كاتبان كلام وحي در نظر گرفته شده است كه با عنوان جشنواره خوشنويسي سوره مباركه حديد برگزار مي‌شود.

همچنين جشنواره جمع خواني يا همخواني سوره مباركه حديد نيز ديگر فعاليت جنبي طرح فراگير شبكه قرآن و معارف سيما محسوب مي‌شود كه طي آن گروه‌هاي تواشيح و همخواني، بخش‌هايي از سوره مباركه حديد را اجرا مي‌كنند.

بخش عكس نيز ديگر جشنواره طرح ۱۴۵۰ قرآن، كتاب زندگي را شامل مي‌شود كه در آن عموم مردم مي‌توانند در حوزه‌هاي مختلف مرتبط با محتواي سوره مباركه حديد از جمله اقتصاد مقاومتي، عدالت اجتماعي، انفاق و ... عكس‌هاي خود را كه از طريق موبايل و يا دوربين تهيه كرده و به دبيرخانه طرح ارسال کنند.

آئين‌نامه و ضوابط شركت در اين جشنواره‌ها توسط دبيرخانه طرح فراگير تابستاني ۱۴۵۰ قرآن، كتاب زندگي آماده شده كه بر روي سايت WWW,۱۴۵۰.ir قابل دسترسي است.

روش ارسال اين آثار نيز از طريق شبكه پيام‌رسان اجتماعي تلگرام به نشاني @qtv۱۴۵۰ و نيز پایگاه اطلاع‌رسانی طرح ملی و قرآنی ۱۴۵۰ به نشانی www,۱۴۵۰.ir  است كه متقاضيان مي‌توانند فايل عكس و يا فيلم خود را در مرحله اول براي دبيرخانه طرح آپلود و ارسال کنند. بديهي است پس از تصويب و قبول اثر در مرحله اول، اصل اثر بايد به صورت كامل تحويل دبيرخانه داده شود.

همچنين از افراد و گروه‌هاي برتر علاوه بر اهداي جوايز نفيس، در برنامه‌هاي مربوط به طرح دعوت می‌شود تا اجراي برنامه داشته باشند./836/د102/ل

ارسال نظرات