۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۴۴۳۸۵۴
مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر مشهد:

ابراز محبت اکسیری اثرگذار است

مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر مشهد با اشاره به این که ابراز محبت، اکسیری اثر گذار است، گفت: محبت خود را به فرزندان و همسر خود داشته باشید؛ چرا که محبت کردن اکسیری اثرگذار است.
امام رضا علیه السلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، خانم آشفته، مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد، روز گذشته در جشن میلاد شمس الشموس که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) مشهد برگزار شد به مقام والای امام رضا(ع) پرداخت.

وی با اشاره به تبریک ولادت امام رضا(ع)، ابراز کرد: توفیق نصیب ما شد که در خانه حضرت زهرا(س)، جشن ولادت امام رضا(ع) را برگزار کنیم.

آشفته گفت: امروز از دست با کفایت امام رضا(ع) عیدی بگیرید، گر گدا کاهل بود، تقصیر صاحب خانه چیست؟

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد اظهار کرد: امام رضا(ع) رئوف نامیده شده اند. قدر همجواری خود را با آقا بدایند. معلوم نیست تا چه زمانی این توفیق را داشته باشیم.

وی ابراز کرد: صد هزار نفر به عشق امام رضا(ع) از راه دور و نزدیک، در سختی و مشکلات پیاده به محضر آقا می آیند. ما که همسایه آقا هستیم باید الگو باشیم و از ما انتظار می رود که با محبت باشیم.

آشفته به ارزش و اهمیت محبت اشاره کرد و گفت: محبت داشتن نسبت به فرزندان و همسر را فراموش نکنید؛ چرا که محبت کردن اکسیر است؛ بنابراین محبت خود را علنی و آشکار ابراز کنید.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد اظهار کرد: مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد در طول سال، کلاس های آزاد دارد و شرایط خاصی ندارد و ما پذیرای تمام بانوان هستیم.

وی ابراز کرد: این مرکز برای دختران نیز، کلاس ها و برنامه های ویژه ای دارد. ما احساس افتخار می کنیم که توفیق خدمت گزاری شما را داریم.

آشفته گفت: برای دختران، برنامه های با نشاط و جذابی داریم و سعی می کنیم تا به گونه ای رفتار کنیم که از انحراف های جامعه کم کنیم.

گفتنی است، اجرای سرود، مولودی و مسابقه از دیگر برنامه های این مراسم بود./1309/202/ب2

ارسال نظرات