۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۴۴۳۸۷۷
امام جمعه اسلام آباد غرب:

شیطان بنیانگذار همه بدعت ها و مذهب های ساختگی است

امام جمعه اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه ابلیس بنیانگذار آیین های بی ریشه الهی است، گفت: تنها راهبرد مقابله با توطئه های ابلیس تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) است.
امام جمعه اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب شامگاه گذشته در مراسم ولادت باسعادت حضرت ثامن الأئمه (ع) که در مسجد امام رضا(ع) کرمانشاه برگزار شد، ابراز داشت: تنها راه شناخت خداوند متعال، توسل به ائمه معصومین(ع) و قرآن است، بیاناتی که از امام رضا(ع) در ایران به یادگار ماند، سرچشمه ترویج و نشر آموزه های دین در جامعه است.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب مطرح کرد: تبعید امام رضا(ع) به خراسان از سوی مأمون عباسی زمینه های آشنایی مردم با امام رضا(ع) که نشانه ای از دریای بیکران سعادت و هدایت است را فراهم کرد.

این مسؤول تصریح کرد: هدف امام رضا(ع) سفارش مردم به عبادت خداوند یکتا و مبارزه با حکام ظلم و جور بود که با تربیت شاگردان و ترغیب مردم به شریعت الهی آگاهی و بصیرت را جایگزین جهل و بی هویتی در جامعه کرد.

حجت الاسلام محمدی پور در ادامه افزود: حضرت ثامن الحجج(ع) با ترویج اندیشه های دین موجبات تشکیل حکومتی بر مبنای یکتاپرستی را رقم زد و مردم را به پاکی، راستگویی و خداپرستی دعوت کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات به دلیل مداومت بر سیئات و گناهان است ابراز داشت: عامل گرفتاری ها و بسیاری از مشکلات، بلاها و کمبود روزی، اعمال انسان ها است، اجتناب از گناهان، مراقبت از نفس، زندگی سعادتمندی برای انسان ها به ارمغان می آورد.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: باید با سلاح تقوا و کمک گرفتن از قرآن و اهل بیت علیهم السلام به جنگ نفس رفته و با درآمیختن علم و تقوا از گمراهی و انحراف خود جلوگیری کنیم.

این مسؤول تصریح کرد: یکی از راهبردهای غرب برای انحراف و به انزوا کشیدن جوانان استفاده از تبلیغات قوی رسانه ای است که عشق های مجازی و روابط نامشروع نشأت گرفته از فرهنگ منحط غرب است.

حجت الاسلام محمدی پور یادآور شد: تشکیل مؤسسات فحشا و آلوده ساختن مردم به انواع مفاسد از توطئه های شیاطین زمان و ابلیسان است که برای به دام انداختن دختران و زنان سرمایه گذاری های کلان صورت داده اند.

وی در پایان تأکید کرد: شیطان بنیانگذار همه بدعت ها و مذهب های ساختگی است که با به وجود آوردن آئین های بی ریشه الهی و ترویج باندهای شیطان پرستی جوانان را به انحراف می کشاند، از این رو تنها راهبرد مقابله با توطئه های ابلیس تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) است./857/202/ب2

ارسال نظرات