۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۴۴۳۸۹۷
مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان خبر داد؛

اطعام هزار نفر از مردم به مناسبت ولادت امام هشتم

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با اشاره به برنامه های تشکل جهادی ـ تبلیغی بقیه الله در دهه کرامت گفت: اطعام هزار نفری از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این دهه است.
جشن های زیر سایه خورسید در اندیشمک

حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تشکیل تشکل جهادی ـ تبلیغی بقیه الله در سال جاری که زیرنظر این حوزه و دبیرخانه ستاد جشنهای زیر سایه خورشید اهواز تأسیس شده است، گفت: مأموریت این تشکل تهیه و برگزاری برنامه های ویژه دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) است و در این زمینه به همراه سایر همکاران برنامه های متنوعی در شهرستان برگزار کرده و نیز برنامه هایی را تا پایان این دهه برگزار خواهیم کرد.

 

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با اشاره به اینکه در 20 مردادماه این تشکل به میزبانی از 3 خادم رضوی پرداخت، افزود: در این زمینه استقبال پرشور مردم شهرستان را شاهد بودیم و پس از آن خدام رضوی در میان مردم بخش الوار گرمسیری حاضر شدند و برگزاری جشن و پخش هدایای تبرکی آستان قدس رضوی در میان مردم این بخش صورت گرفت.

 

این مقام مسؤول به حضور خدام رضوی در میان خانواده شهدا به ویژه خانواده شهیدان و جانبازان مدافع حرم و ایثارگران شهرستان اشاره و ابراز داشت: در این برنامه از 5 شهید مدافع حرم و 4 جانباز مدافع حرم تقدیر و تجلیل به عمل آمد و پس از آن خدام با در دست گرفتن پرچم حرم رضوی به بیمارستان امام علی(ع) شهرستان روی آوردند و در آنجا با استقبال شدید پرسنل روبه رو شدند که بسته های تبرکی را در میان بیماران توزیع کردند.

 

حجت الاسلام آذرافروز در ادامه سخنان خود به برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید در ساعت 21 همان روز اشاره و ابراز داشت: این جشن با حضور چندین هزار نفر و با برنامه هایی همچون مولودخوانی و سخنرانی و اهداء هدایای تبرکی به جمعیت و تبرک مردم به پرچم حرم رضوی در مصلای نماز جمعه برگزار گردید و بصورت زنده از شبکه استانی پخش شد.

 

وی با اشاره به همکاری فوق العاده امام جمعه، فرماندار و دستگاه های مختلف شهرستان در برگزاری جشنهای زیر سایه خورشید اشاره و ابراز داشت: از زحمات همه این عزیزان تشکر می نمایم و در این باره شاهد بودیم که پلاک خادمی از سوی خدام رضوی به امام جمعه شهرستان و اعضای تشکل جهادی ـ تبلیغی بقیه الله اهداء شد.

 

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با بیان اینکه امشب و به مناسب فرا رسیدن ولادت امام رضا(ع) اطعام هزار نفر از محرومین شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: متولی این مراسم تشکل جهادی ـ تبلیغی بقیه الله و هزینه آن به همت آستان قدس رضوی تهیه شده  است که این مراسم از ساعت 20:30 تا22:30 در مصلای نماز جمعه اندیمشک برگزار می شود.

 

حجت الاسلام آذر افروز در پایان گفت: تشکل جهادی ـ تبلیغی بقیه الله ساماندهی و اعزام زواری را که برای نخستین بار قصد تشرف به مشهدمقدس را دارند با همکاری آستان قدس رضوی انجام خواهد داد و در این باره آستان مقدس اعلام کرد که این افراد بصورت کاروانی نام نویسی کنند./9456/302/ب3

ارسال نظرات