۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۴۴۳۹۱۴

دفتر آیت الله جوادی آملی در ارومیه افتتاح شد

همزمان با شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت، امام رضا (ع) دفتر آیت الله جوادی آملی در ارومیه آغاز به کار کرد.
افتتاح دفتر آیت الله جوادی آملی در ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سیدمحمد فخری، مسؤول دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در آذربایجان غربی شب گذشته در آئین گشایش دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: ایشان افتخار حوزه های علمیه جهان تشییع است و برخورداری از شخصیت علمی و دینی ایشان بر کسی پوشیده نیست؛ چراکه این مرجع تقلید، آثار غنی و علمی بسیاری را در حوزه های مختلف گردآوری و منتشر کردند.
وی افزود: بهره گیری از آثار این مرجع تقلید می تواند ظرفیت علمی و دینی خوبی را در جهت همدلی و وفاق شیعه و سنی و حتی ارامنه ایجاد کند تا همه بتوانند از آثار فاخر ایشان که از محضر امام راحل و علامه طباطبایی تلمذ کرده اند، برخوردار شوند.
 مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت: فعالیت و درخشش این عالم و مفسر قرآن کریم در حوزه علمیه قم و در سراسر جهان اسلام قابل توجه است؛ از این رو بهره گیری از توان علمی و فکری این بزرگوار در بخش حوزه و دانشگاه دارای ثمرات و فوائد بسیاری است.
حجت الاسلام فخری در پایان تصریح کرد: استفاده از منابع غنی تفسیری، فقهی و قرآن پژوهی حضرت آیت الله جوادی آملی برای طلاب و دانشجویان به عنوان منبع غنی علمی و دینی می تواند بسیار مهم و قابل توجه باشد.
گفتنی است، دفتر آیت الله جوادی آملی با حضور علماء و روحانیون در تالار مهدیه ارومیه افتتاح شد./936/203/ب3

 

ارسال نظرات