۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۴۳۹۶۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه خبر داد؛

دیدار خادمان رضوی با خانواده های شهدا

رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه با اشاره به برنامه های دهه کرامت از حضور خادمان رضوی در این شهرستان و دیدار با خانواده شهدا خبر داد.
کاروان خادمان حرم مطهر رضوی

میثم ساکی، رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن ولادت امام هشتم، گفت: این شهرستان در روز 22 مرداد از 2 خادم حریم رضوی استقبال کرد و در ادامه با حضور آنها مراسمهای زیر سایه خورشید و دیدار با خانواده شهدا، حضور در نماز جمعه، برگزاری جشن و مولودخوانی در «مُعرض و رفیع»، حضور در قدمگاه حضرت ابالفضل العباس(ع) و نیز برگزاری جشن زیر سایه خورشید در پایگاه شهیدساکی صورت گرفت.

رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه با بیان اینکه خادمان رضوی افزون بر خانواده های شهدا، با خانواده های ایثارگران و مستضعفان دیدار کردند خاطرنشان کرد: در طول دهه کرامت ایستگاه های صلواتی و گفتمانهای دینی با محوریت سخنرانی مبلغان و روحانیان درباره این دهه در مساجد روستایی و شهری شهرستان برگزار شد.

این مقام مسؤول به اعزام 15 مبلغ بومی به روستاهای شهرستان اشاره و ابراز داشت: تبیین شخصیت و منزلت اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه(س) و نیز حضرت شاهچراغ و پاسخ به شبهات در رأس فعالیتهای تبلیغی مبلغان در دهه کرامت است.

ساکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مناسبتهای درج شده در تقویم رسمی کشور یادآور این مناسبتها و رویدادها است، تصریح کرد: دهه کرامت انگیزه ای در درون انسان برای محور قرار دادن و حرکت در راستای اهداف امامان معصوم ایجاد می کند و در این دهه باید با مرور زندگانی و روایات این بزرگواران آن ها را الگوی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به در پیش بودن ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: برگزاری جشن در مراکز فرهنگی، هیأتها و مساجد، سخنرانی و برپایی ایستگاه های صلواتی از برنامه های در نظر گرفته شده برای این مناسبت است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه در پایان عنوان کرد: امیدوارم جامعه اسلامی به بهترین شکل ممکن از اهل بیت(ع) بهره و آنها را الگوی خود در زندگی قرار دهد./303/9456/ب1

ارسال نظرات