۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۴۴۳۹۶۶
امام جمعه مهدی شهر:

مدیران، مردم محوری و اخلاص را به اخلاق کاری خود بیفزایند

امام جمعه مهدی شهر با تأکید بر ضرورت بکارگیری آموزهای سیره رضوی، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مردم محوری و اخلاص را به اخلاق کاری و سبک زندگی خود بیفزایند.
امام جمعه مهدی شهر

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام محمد بارانی در ششمین نشست شورای اداری استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: باید برای رسیدن به کمال در دنیا به سیره و روش زندگی ائمه نگریسته و آن را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

وی با برشمردن ویژگیهای سبک زندگی رضوی تصریح کرد: اجرای سبک زندگی رضوی ما را از افراط و تفریط به دور نگه می‌دارد، همانا مهم‌ترین ویژگیهای سبک زندگی رضوی، مهربانی و کمک به همنوعان و فقرا، توجه به نماز اول وقت و اخلاص در عمل است.

امام جمعه مهدی‌شهر با اشاره به اینکه امام رضا(ع) بر روی نوع رابطه با خدا و رابطه با مردم بسیار تأکید داشتند افزود: امام هشتم شیعیان بر روی اقامه نماز اول وقت تأکید بسیاری داشتند.

حجت الاسلام بارانی با اشاره به اینکه مدیران در برپایی نماز اول وقت برای مردم و کارکنان دولت الگو هستند تصریح کرد: باید ارتباط مدیران استان سمنان با نماز و قرآن قوی شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به اخلاص یکی دیگر از موارد مورد تأکید امام رضا (ع) بود عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اخلاص و مردم محوری را به سبک زندگی خود بیفزایند تا در راه عمل به سبک زندگی رضوی اقدام کرده باشند.

امام جمعه مهدی‌شهر با اشاره به اینکه خدمت و مدیریت در جمهوری اسلامی، فرصتی مغتنم است بیان کرد: مدیران باید این فرصت را قدر دانسته و از آن در راستای خدمت به کشور و مردم استفاده کنند./101/977/ب1

ارسال نظرات