۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۴۴۴۲۰۱
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس مطرح کرد؛

تعطیلی صنعت انرژی هسته‌ای ایران به دست برجام

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در اربطه با انرژی هسته‌ای گفت: دشمنان ملت ایران ترسیده بودند و اوایل، مذاکره بر سر بیست درصد بوده است و مشکلاتی که به وجود آورد در حال حاضر در برجام صنعت هسته‌ای ما را تعطیل کرده‌اند.
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین ضمن اشاره به حقوقهای نجومی در استان قزوین گفت: در مسئله فسادها که معمول بانکی و زمین خواری است باید تمامی مسؤولان استان دست به دست هم دهیم تا هرچه زودتر ایم مشکل عزیم حل شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به مسأله برجام ابراز کرد: در مسأله برجام رهبری اشاره کردند که دستاوردی نداشته‌ایم و در رابطه با این مطلب بعضیها می‌گویند که برجام خیلی چنین و چنان و سایه شوم جنگ را از سر ما برداشته است که این یک دروغ محض است و هیچ سایه جنگی ملت ایران را تهدید نمی‌کند.

اهمیت حقوقهای نجومی و زمین خواری در استان قزوین

این استاد حوزوی بیان کرد: ما انقلابیون باید امروزه هوشیار باشیم، نباید به دنیا دلبستگی داشته و انشاالله با برکت وجود مقدسِ امامان و معصومین در این مسیر انقلابی و حزب اللهی بودن، با استقامت ایستادگی کنیم.

وی در ادامه افزود: امروز غربت رهبری حقیقتاً حس می‌شود، زمانی که ایشان می‌گویند مسأله فسادها و حقوقهای نجومی حمله به ارزشها است و آنگاه بعضی چناه‌ها ‌گویند که آن فاسد ذخیره نظام است این تمایز آشکار فکری و عقیدتی،‌ مبرهن است و نشانگر غربت رهبری است.

این استاد سیاسی اضافه کرد: امروزه مصداق بارز نمونه این مسأله در رابطه با ولایت فقیه است، کسانی که خود را معتمد و یار و یاور امام خمینی می‌دانند، در بعضی مواقع و یا مکرراً نظرات ضد و نقیضی را علیه ولی فقیه زمان نشان می‌دهند این تکرار همان تاریخ است که اگر اجازه دهیم محقق می‌شود.

این استاد فرهنگی عنوان کرد: انسانها امروزه باید بدانند که اگر خطری متوجه این انقلاب باشد توسط مستکبرین و جریانات خارجی نیست، بلکه جریانی خطر است که در محافل، خود را یار و یاور امامِ این انقلاب معرفی می‌کند.

 

تعطیلی صنعت هسته‌ای ایران به دست برجام

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان ملت ایران ترسیده بودند و اوایل، مذاکره بر سر بیست درصد بوده است و مشکلاتی که به وجود آورد در حال حاضر در برجام صنعت هسته‌ای ما را تعطیل کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت اینکه ما با فساد مبارزه می‌کنیم گفت: اگر ما را به زندان هم ببرند و به دلیل مبارزه‌ با فساد هم ما را محاکمه کنند هیچ ملالی نیست و سر سوزنی اثر گزاری منفی بر مسأله اعتقاداتمان به ولایت فقیه نخواهد داشت./853/303/ب3

 

 

ارسال نظرات