۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۴۴۲۴۶
حجت الاسلام کریمی:

رشد علمی طلاب از اهداف اصلی مدرسه علمیه علی بن ابی طالب ایذه است

حجت الاسلام کریمی با اشاره به اعزام استاد به دوره های مختلف برای بالا بردن سطح علمی طلاب، گفت: رشد علمی طلاب از جمله اهداف اصلی مدرسه مدرسه علی بن ابی طالب(ع) ایذه است.
حوزه علمیه

حجت الاسلام مهدی کریمی، مدیر مدرسه علی بن ابی طالب(ع) ایذه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تحصیل طلاب در پایه های اول تا هشتم این مدرسه ابراز داشت: این حوزه با حمایتهای امام جمعه شهرستان به فعالیت خود ادامه داده و اکنون حدود 70 طلبه در آن مشغول تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علی بن ابی طالب(ع) ایذه رشد علمی طلاب را از جمله اهداف این مدرسه برشمرد و عنوان کرد: برگزاری کارگاه های علمی، همکاری اساتید و طلاب در یاری به طلاب ضعیف برای ارتقای سطح علمی، برگزاری هفتگی امتحانات برای بالا بردن سطح علمی طلاب، برگزاری کلاسهای اخلاق، ارائه تحقیقات از سوی طلاب، برگزاری اردوهای تفریحی درون استانی و در پاره ای موارد برون استانی برای ایجاد نشاط میان طلاب، اعزام 40 طلبه به عتبات عالیات و اعزام 30 تا 40 طلبه به مدارس آموزش و پرورش، حلقه های صالحین و مساجد برای انجام فعالیتهای تبلیغی از دیگر فعالیت های این مدرسه است.

این مقام مسؤول با تشکر از معاونت پژوهش حوزه های علمیه استان اظهار داشت: این مدرسه سال گذشته در راستای فعالیتهای پژوهشی مقالاتی را از سوی طلاب و با نظارت اساتید برای معاونت استان ارسال کرد و در سال تحصیلی جدید ان شاء الله شاهد فعالیتهای بیشتری در این باره خواهیم بود.

حجت الاسلام کریمی با بیان حضور معاون پژوهش این مدرسه در دوره دانش افزایی برای ارتقای سطح پژوهشی ابراز داشت: ان شاء الله دستور العملها و نکات جدید پژوهشی ابلاغ شده این دوره را در مدرسه اعمال خواهیم کرد و نیز در زمینه مباحث آموزسی برخی اساتید را به دوره مهارت افزایی در قم جهت ارتقای علمی طلاب اعزام کرده ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون پذیرش 12 طلبه برای سال تحصیلی جدید قطعی شده است در حالی که درخواست ما در این زمینه پذیرش 15 نفر و تلاش داریم تا این تعداد را جذب کنیم./303/9456/ب1

ارسال نظرات