۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۴۴۴۲۶۵
امام جمعه کوهبنان:

افکار عمومی تحمل بی عدالتی را ندارد

امام جمعه کوهبنان گفت: فیشهای حقوقی نجومی که معلوم شد دروغ نبوده و مشخص شد چنین پرداختهایی صورت گرفته بسیار دردناک بود و افکار عمومی تحمل این نوع وضعیت را ندارند.
امام جمعه کوهبنان

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: در اسلام تقوا ملاک اصلی و ارزشی است که باید در همه انتخابها مورد توجه قرار بگیرد و بحث تقوا از اساسی ترین و کلیدی ترین مسائل در زندگی معرفی شده است و با توجه به اینکه انسان در معرض دشمنیهای فراوانی است تا او را منحرف کنند هرچه انسان تقوا بیشتری داشته باشد در این راستا موفق تر خواهد بود.

وی با اشاره به دریافت حقوقهای نجومی از سوی برخی از مدیران بیان کرد: این مدیران با دریافت حقوقهای نجومی ضربه محکمی به اقتصاد کشور وارد کردند، و مقام معظم رهبری در این راستا فرمودند «حقوقهای نجومی علیه ارزشهای اسلامی بود» و با وجود این همه مشکلات اقتصادی در جامعه، عده ای از مدیران سالهای متمادی این چنین حقوق های دریافت کنند، در حالی که ما با کمبود بودجه مواجه بودیم، و بسیاری از طرح های اقتصادی هنوز عملیاتی نشده است و این نشانه ضعف تقوی، نظارت و بازرسی است.

امام جمعه کوهبنان یادآور شد: این فیش‌های پرداختی که معلوم شد که دروغ نبوده و مشخص شد چنین پرداخت های صورت گرفته بسیار دردناک بود و افکار عمومی تحمل این نوع وضعیت را ندارند.

حجت الاسلام جعفری این اقدام را یک عملی زشت خواند و تصریح کرد: در حالی که ما در جامعه مدیران لایق، مدبر و کارآمدی را داریم، متاسفانه اقدام این مدیران خاطی آبروی نظام را زیر سوال برد و سبب شد همه مدیران نظام مورد سوءظن مردم قرار گیرند.

وی تأکید کرد: در این راستا دولت، مسؤولان به ویژه قوه قضائیه باید به این مسأله رسیدگی کنند و مال بیت المال را بازگردانند و مدیران خاطی شناسایی و با آنان با قاطعیت کامل برخورد کنند و در این زمینه اهمال نکنند.

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه پرداخت حقوقهای نجومی برخلاف راه امام و شهداست، افزود: چنین حقوقهای نجومی جای تعجب دارد و باید با صداقت به این موضوع در کمترین زمان رسیدگی شود و عاملان این اعمال زشت به مردم معرفی شوند.

حجت الاسلام جعفری افشا شدن حقوقهای نجومی را عین خدمت دانست و عنوان کرد: باید امسال دست این چپاول گران از جامعه اسلامی قطع شود و چه بهتر مسؤولان به این موضوع رسیدگی کنند، تا اینکه دشمن و بیگانگان بخواهند وارد این موضوع شوند./302/9709/ب1

ارسال نظرات