۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۴۴۴۲۹۰
مشاور امور بانوان سازمان اوقاف:

توسعه پایدار نیازمند مشارکت زنان است

مشاور امور زنان سازمان اوقاف گفت :برای رسیدن به توسعه فرهنگی پایدار حضور و مشارکت گسترده زنان در فعالیت های اجتماعی جامعه لازم است تا نیمی از پیکر آن را فعال تر کند.
فرزانه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، معصومه فرزانه مشاور امور بانوان سازمان اوقاف در کارگاه آموزشی بررسی آسیب های اجتماعی فراروی فرزندان و خانواده ها  ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: ان شاء الله همه بتوانیم خوشه چین الطاف این امام رئوف باشیم و رهنمودهای ایشان را در بحث  آسیب شناسی نصب العین قرار دهیم.

وی ادامه داد: مودت و محبت نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت و الگوگیری عملی از ایشان و تمسک به قرآن کریم از جمله راههای مقابله با آسیب های اجتماعی است و با توسل به این دو ثقل اکبر امیدواریم بر مشکلاتی که در جامعه وجود دارد فائق آییم.

فرزانه گفت: ما در بخش مشاورت امور بانوان ماموریت های متعددی داریم و امروز در سازمان اوقاف به جهت حمایت های ارزشمند نماینده ولی فقیه و تعامل مستمر با مجامع فرهنگی، علمی، آموزشی و قرآنی درجایگاهی قرار گرفته ایم که درفعالیت های فرهنگی قرآنی ، فعالان سایر بخش ها و دستگاه ها نیز خود را جزئی از خانواده بزرگ اوقاف می دانند واین قدم مهمی است که ما را درادامه این راه مصمم ترمی کند.

مشاور امور زنان سازمان اوقاف تعامل با دیگر فعالان فرهنگی و اساتید حوزه و دانشگاه را از ویژگی های مهم این بخش دانست و اضافه کرد: ارتباط بخش امور زنان سازمان اوقاف با سایر دستگاه ها به قدری گسترده است که از ثمرات این هم افزایی توسعه فرهنگ وقف و شناسایی و انسجام نخبگان قرآنی در حوزه زنان می باشد.

فرزانه در پایان با اشاره به نقش و حضور زنان در بخش های مختلف جامعه تاکید کرد: برای  رسیدن به توسعه پایدار حضور گسترده زنان لازم است تا نیمی از پیکره جامعه را  فعال تر کند./1325/د102/ی

ارسال نظرات