۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۴۴۴۳۰۷
خراسانی خبر داد؛

تدوین نرم افزار جامع علوم عقلی در مجمع عالی حکمت اسلامی

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی از تهیه و تدوین بزرگ ترین و کامل ترین نرم افزار علوم عقلی از سوی این مرکز پژوهشی خبر داد.
محمدباقر خراسانی مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی محمدباقر خراسانی مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد باقر خراساني، مدير اجرايي مجمع عالي حكمت اسلامي در بازدید از خبرگزاری رسا، فعالیت های این مرکز علمی و پژوهشی را تشریح کرد.

خراسانی ضمن اعلام آمادگی همکاری همه جانبه این مجمع با خبرگزاری رسا از این رسانه حوزوی به عنوان بازوی اطلاع رسانی حوزه و مجمع عالی حکمت اسلامی یاد کرد.

وي با بیان این که مجمع عالی حکمت اسلامی یک مرکز حوزوی است اما هیچ گونه وابستگی به حوزه ندارد، گفت: این مجمع تلاش کرده تا بنیه علمی حوزه را معرفی کند؛ چراکه بسیاری از توان علمی حوزه اطلاع کامل و کافی ندارند.

خراساني بیان داشت: با وجود اقدامات و پیشرفت هایی که صورت گرفته، حوزه در عرصه رسانه هنوز نتوانسته است توانمندی خود را نشان دهد، ما در طول ده سال فعالیت مجمع تلاش کرده ایم تا بنیه علمی حوزه را معرفی کنیم.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی بیان کرد: امروز کار حکمی بزرگ در کشور انجام نمی شود مگر این که مجمع عالی حکمت اسلامی در آن حضور دارد و این افتخاری بزرگ برای حوزه های علمیه است.

وی از فعالیت 9 گروه علمی در مجمع عالی حکمت اسلامی خبر داد وگفت: گروه فلسفه، معرفت شناسی، کلام، فلسفه های مضاف، عرفان، فلسفه دین، فلسفه اخلاق، فلسفه علوم انسانی، فلسفه حقوق و فلسفه سیاسی، گروه های فعال مجمع عالی حکمت اسلامی به شمار می روند.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی همچنین اعلام کرد که بزرگ ترین بانک نرم افزاری علوم عقلی در اختیار این مرکز پژوهشی است.

خراسانی از بازدید روزانه دو هزار کاربر از پایگاه اطلاع رسانی مجمع عالی حکمت اسلامی به نشانی http://hekmateislami.com خبر داد و گفت: نشریه حکمت اسلامی نیز جای خود را باز کرده است؛ همچنین بزودی سایت انگلیسی و عربی مجمع فعال می شود. /924/پ202/س

ارسال نظرات