۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۴۴۴۳۲۴
آیت الله علم الهدی:

دشمن درصدد از بین بردن اقتدار عتبات و اسلام است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که دشمنان اسلام بیش از 200 سال درصدد این هستند که اقتدار عتبات و اسلام را براندازی کنند، گفت: همفر جاسوس انگلیسی در کتاب خود سه نکته تخریب مسجدالحرام، براندازی حج، تخریب قبور اهل‌بیت (ع) و براندازی احساس و عقیده مردم نسبت به پیامبر و اهل‌بیت (ع) را از اولویت مأموریت خود در کشورهای اسلامی برشمرده است.
دیدار تولیت های آستان های مقدس اهل بیت با آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی عصر امروز با تولیت های اعتاب مقدس جهان اسلام در محل دفتر امام جمعه مشهد دیدار کرد.


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ابتدای این نشست حضور تولیت های اعتاب مقدسه جهان اسلام در مشهد را از برکات امام هشتم علی ابن موسی الرضا (ع) دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم خداوند متعال این برکات را حفظ کند.


وی برگزاری اجلاس اعتاب مقدس جهان اسلام را از سوی آستان قدس رضوی را ابتکاری ارزشمند و مفید دانست و اظهار داشت: نگاه ما در برگزاری این اجلاس هماهنگی و تبادل نظریات در جهت مدیریت اعتاب مقدس است اما دشمنان اسلام  بر روی این مسأله حسابی باز کرده اند و یک واقعیت دیگری را از این وحدت اعتاب مقدس برداشت می کنند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان اسلام بیشتر از 200 سال درصدد این هستند که مهمترین امور از جمله اقتدار عتبات و اسلام را براندازی کنند، به جاسوس انگلیسی همفر  که وهابیت را تاسیس کرد اشاره کرد و افزود: این جاسوس انگلیسی در کتاب خود سه نکته تخریب مسجدالحرام،براندازی حج، تخریب قبور اهل‌بیت (ع) و براندازی احساس و عقیده مردم نسبت به پیامبر و اهل‌بیت (ع) را از  اولویت مأموریت خود در کشورهای اسلامی برشمرده است.


وی ادامه داد: همفر این سه نکته را به عنوان برنامه های خود برای این طرح استعماری بیان می کند و تصریح می کند ما برای اینکه این مقاصد را اجرایی کنیم باید یک جریان دینی در بین مسلمانان به وجود بیاوریم و آن اینگونه بود که عبدالوهاب را برای ماموریتش آماده دید.
آیت الله علم الهدی با تاکید بر اینکه تمام جنایاتی که وهابی ها مرتکب می شوند در راستای این نقشه ها بوده است، خاطر نشان کرد: وهابی‌ها در کنار تخریب قبور ائمه بقیع به کربلا هجوم آوردند و مزار سیدالشهدا را ویران و ضریح مطهرش را آتش زدند و حتی خواستند به نجف حمله کنند که با مقاومت مردم نجف روبه‌رو و شهدای بسیاری در این راه دادند.
وی با بیان اینکه این خط هنوز ادامه دارد و در اجرای این نقشه به هجمه عمومی روی آورده‌اند و تهاجمی که به سوریه و کربلا و به جوامع مختلف کردند، اظهار داشت: جبهه مقدم مقابله با استکبار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه این نشست یأس و ناامیدی دشمنان اسلام را به وجود می آورد، خاطر نشان کرد: این مسأله مبتنی بر اعتقادات و باورهای قطعی به قبورات و مزارهای ائمه (ع) است.

وی با اشاره به اینکه ما معتقدیم که امام ما مرده نیست و معتقدیم که امام زنده است، حرم قبر امام نیست بلکه حرم محضر امام است، اظهار داشت: لازمه زنده بودن امام این است که ناظر به جریاناتی است که برای جهان اسلام و مسلمین پیش می آید.
آیت الله علم الهدی با تاکید بر اینکه باید از نفوذ الهی و آسمانی در برخورد با دشمنان حداکثر استفاده را بکنیم، به اهمیت و تاکید به زیارت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) اشاره کرد و افزود: هیچ امامی بعد از سید الشهداء زیارتش مثل امام رضا(ع) نیست و این یک سر سیاسی و اجتماعی در ابقای اسلام دارد.
وی در پایان تصریح کرد: ابتکاراتی که امسال توسط آستان قدس رضوی و حجت الاسلام رئیسی صورت گرفت، تصویب کننده این واقعیت است که این یک جریان عادی نیست بلکه پذیرش اعتاب نشأت از اشاره امام زمان (عج) بوده که صورت گرفته است./859/پ202/ج1

ارسال نظرات