۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۴۴۴۴۰۰
امام جمعه بندرعباس:

سازمان تبلیغات اسلامی کارهای بدون متولی حوزه فرهنگی را شناسایی و ساماندهی کند

امام جمعه بندرعباس گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید کارهای بدون متولی حوزه فرهنگی را شناسایی و در راستای ساماندهی و به فعلیت در آوردن این فعالیتها تلاش کند.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی صبح امروز در دیدار حجت الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این نهاد فرهنگی مذهبی باید کارهای بدون متولی حوزه فرهنگی را شناسایی و در راستای ساماندهی و به فعلیت در آوردن این فعالیتها تلاش کند.

وی، با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید بدنبال فرهنگ‌ سازی و رفع شبهات القا شده از سوی دشمن در اذهان عمومی باشد افزود: ظرفیت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در جهت ترویج فرهنگ دینی و رفع معضلات اجتماعی بکار گرفته شود.

امام جمعه بندرعباس، بصیرت افزایی نسل جوان را از رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی نام برد و بر تبعیت بی چون و چرا از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری و توسعه و ترویج ابعاد و زوایای آنها تاکید کرد.

آیت الله نعیم آبادی بیان‌ کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو ترویج اخلاق اسلامی و فرهنگی و همچنین ارتقای معنویت در جامعه بوده و جامعه را برای تبعیت از آموزه‌ های امامت و ولایت آماده می‌ کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، وظیفه مهم شبکه تبلیغ و دستگاه‌ های ذی‌ربط درباره تبیین فرهنگ اقتصاد مقاومتی را مهم برشمرد و گفت: مبلغان باید به موضوع کار به عنوان زیربنای اقتصاد کشور توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

سپس حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد نیز ضمن تشریح فعالیتهای انجام شده از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در سطح استان ابراز داشت: تعامل خوب و سازنده بین این اداره کل و دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان می‌تواند نقش موثری در توسعه و ترویج فرهنگ دینی و پیشبرد اهداف این نهاد ایفا کند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان بر بهره‌ مندی بیش از پیش این نهاد دینی از حمایتهای معنوی و راهبریها و هدایتهای نماینده ولی فقیه در تحقق اهداف فرهنگی دینی در استان تاکید کرد./202/851/ب1

ارسال نظرات