۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۴۴۴۴۹۳
نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری:

گسترش فرهنگ اشرافی گری از مهمترین آسیبهای پیش روی نظام اسلامی است

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام گسترش فرهنگ اشرافی گری و گرایش به دنیا را از آفتها و آسیبهایی دانست که نظام اسلامی را به طور جدی تهدید می کند و گفت: باید تا می توان با تبیین و ترویج ارزشهای قرآنی از نفوذ و گسترش فرهنگ اشرافی گری و گرایش به دنیا در جامعه جلوگیری کرد.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری عصر امروز در ویژه برنامه گرامیداشت سالروز آزادگان به میهن اسلامی که در شهرکرد به میزبانی هتل لاله برگزار شد، گسترش فرهنگ اشرافی گری و گرایش به دنیا را از آفتها و آسیبهایی دانست که نظام اسلامی را به طور جدی تهدید می کند و تصریح کرد: باید تا می توان با تبیین و ترویج ارزشهای قرآنی از نفوذ و گسترش فرهنگ اشرافی گری و گرایش به دنیا در جامعه جلوگیری کرد.

وی گسترش فرهنگ اشرافی گری را عامل شکل گیری واقعه کربلا دانست و تصریح کرد: اتکای به خدا، امدادهای امام عصر(عج) و رهبری عالمانه رهبر معظم انقلاب نقاط امیدی است که می توان با تکیه بر آن نظام اسلامی را از تهدیدهای موجود در امان نگاه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی را از مهمترین دغدغه های آزادگان دانست و گفت: دغدغه آزادگان سرافراز و دلسوزان نظام این است که مبادا نظام اسلامی ذره ای مخدوش و حق آنان به خوبی ادا نشود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: حق نظام اسلامی این است که ارزشهای قرآنی در شؤون مختلف جامعه حاکم باشد و روش ائمه اطهار (ع) سرلوحه برنامه ها و فعالیت ها قرار گیرد.

این مقام مسؤول با تأکید بر ایستادگی مسؤولان نظام در برابر دشمنان، تصریح کرد: دست اندازی به بیت المال، بی عدالتی و تبعیض، نفوذ بیگانه در کشور و تسلیم در برابر دشمنان از مهمترین اموری است که آزادگان و ایثارگران کشور را آزرده خاطر می کند، از همین رو باید با الگوگیری از مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام در برابر این تهدیدها مقاوم و استوار بود.

در ادامه این مراسم نیز قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه ارزشهای دوران دفاع مقدس بهترین الگو و شالوده برای اجرای برنامه های فرهنگی کشور است، گفت: در دوران دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت در مسیر ارزشهای اسلام و انقلاب، حقانیت خود را به جهان ثابت کردیم و از آن زمان تاکنون هیچ قدرتی در جهان نتوانسته به این نظام آسیب برساند.

وی ادامه داد: اتکا به خدا، رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب و بسیج عمومی مردم الگویی است که می توان با بهره گیری از آن در همه عرصه ها و مقاطع مهم، سربلند و پیروز بود.

سلیمانی با اشاره به اقتدار نظام اسلامی در منطقه تصریح کرد: امروز ایران اسلامی بیش از گذشته آمادگی مقابله با دشمنان نظام را دارد و برای تدوام این اقتدار باید ارزشهای دفاع مقدس حفظ و زنده بماند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با قدردانی از ایستادگی و مقاومت آزادگان استان در سالهای اسارت افزود: ضروری است تا همواره قدردان ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام و آزادگان سرافراز باشیم و آن را الگو قرار دهیم.

گفتنی است در پایان این مراسم نیز مدیر مدرسه دارالشفای قم با اشاره به خاطراتی به بیان ارزش و اهمیت نقش آزادگان در سرافرازی ایران اسلامی پرداخت./9457/202/ب2

ارسال نظرات