۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۴۴۴۵۸۹
مدرس حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان:

مهم‌ترین عوامل تداوم انقلاب، ولایت فقیه و همبستگی امت است

مدرس حوزه علمیه سفیران هدایت شهرستان زاهدان گفت: مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، نعمت ولایت فقیه و همچنین همبستگی و اتحاد امت بود، بنابراین امروز و فردا نیز تداوم انقلاب به همین دو عامل اصلی نیازمند است.
وحدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام عبدالله بامری، مدرس حوزه علمیه سفیران هدایت شهرستان زاهدان صبح امروز در گفتمان دینی با موضوع انقلاب و امنیت که ویژه عموم برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی یک ویژگی و نعمت بزرگ دارد که سایر کشورها از آن محروم هستند و آن، نعمت ولایت فقیه و نعمت برخورداری از یک رهبر بزرگ دینی و آگاه به مسائل است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری یک فقیه فرزانه به پیروزی رسید؛ عالمی که شرایط دوران را درک کرد، خود را در مقابل جنایات طاغوت مسؤول دانست و روح عدالتخواهی و آزادی‌طلبی مردم را جهت‌دهی کرد تا به ثمر نشست.

مدرس حوزه علمیه سفیران هدایت شهرستان زاهدان افزود: بعد از عامل رهبری، آنچه سبب پیروزی و همچنین ماندگاری یک انقلاب می‌شود، همبستگی مردم و حمایت آنان از رهبری است؛ به فرموده امام خمینی(ره) تا زمانی که مردم پشتیبان ولایت فقیه باشند، آسیبی به مملکت نخواهد رسید.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب به درستی دریافتند که وجود ولایت فقیه، نقش مهمی در خنثی کردن تحرکات آنان دارد و مانعی بزرگ بر سر راه نقشه‌های استکباری و استعماری آنان است، از این رو سعی کردند با نقشه و توطئه، بین مردم و رهبری شکاف ایجاد کنند، که بحمدالله تاکنون ناموفق بوده‌اند.

حجت‌الاسلام بامری ادامه داد: ملت ایران همه گوش به فرمان رهبری هستند؛ هر کس با سلیقه و حزب‌های متعدد و با وجود اختلاف نظرهای فراوان، در یک اصل، مشترک و هم‌عقیده هستند و آن، پیروی مطلق از ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه رمز امنیت ایران اسلامی در برخورداری از نعمت رهبری است، عنوان کرد: متأسفانه امروزه با توطئه دشمنان اسلام، سرزمینهای اسلامی از ناامنی رنج می‌برند، اما بحمدالله ایران اسلامی در آرامش و امنیت کامل است، زیرا ملت آن اتحاد دارند و با هر رنگ و عقیده و مذهبی، پیروی از ولی فقیه را یک وظیفه می‌دانند./831/202/ب3

ارسال نظرات