۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۴۴۶۰۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

مقاومت آزادگان درسی برای استکبار جهانی و آمریکا است

استاد حوزه علمیه مازندران گفت: مقاومت آزادگان عزیز ایران اسلامی درسی به استکبار جهانی، آمریکا و هم پیمانانش بود که هرگز دندان های خود را به سوی ملت ایران تیز نکنند و در این مسیر نمی توانند کاری از پیش ببرند.
بازگشت آزادگان به كشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار با آزادگان که به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به ایران اسلامی برگزار شد، افزود: آزادگان از جایگاه ارزنده ای برخوردار هستند که تلاش های والایی صورت دادند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل اظهار داشت: ایران اسلامی دوران سخت و طاقت فرسای جنگ تحمیلی را با عزت و اقتدار پیمود و شهدا، رزمندگان و ایثارگران توانستند حماسه آفرینی ارزنده ای صورت دهند.

وی افزود: زنان و مردان مسلمان و غیور ایران اسلامی برای فردایی بهتر با جان و دل در برابر دشمنان ایستادگی کرده و مقاومت والایی صورت دادند که ارزشمند و گرانقدر است.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: آزادگان سرافراز ایران اسلامی در قلب دشمن با مظلومیت شدید به استقامتی بی نظیر پرداخته و با این اهتمام والای خود زمینه سستی روحیه دشمنان انقلاب اسلامی را صورت دادند.

حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: مقاومت آزادگان عزیز ایران اسلامی درسی به استکبار جهانی، آمریکا و هم پیمانانش بود که هرگز دندان های خود را به سوی ملت ایران تیز نکنند و در این مسیر نمی توانند کاری از پیش برند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل افزود: استقامت آزادگان سرافراز ایران اسلامی سبب شد تا قدرت های جهانی متوجه شوند در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی سخت و مقاوم مواجه هستند.

وی ادامه داد: روحیه بازدارندگی والایی در پناه مقاومت در ملت ایران اسلامی وجود دارد که بهره گیری از فرهنگ ایثار و مقاومت زمینه ساز عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران بیان داشت: مجاهدت های آزادگان عزیز زمینه ساز افتخارات ارزشمندی برای نظام اسلامی بوده که ملت بصیرت و مقاوم ایران اسلامی این نعمت ارزشمند را پاس می دارد.


وی ادامه داد: بيست و ششم مرداد ماه يادآور بازگشت غرورآفرين آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي است که ضرورت دارد قدردان آزادگان والامقام نظام اسلامی باشیم که تلاش ها و مجاهدت های ارزنده ای از سوی آنان صورت گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: سالروز ورود آزادگان روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرين انقلاب حک شد و يادآور ايامی پر از شور و شادی به عطر حضور دوباره عزيزانی است که بوی شهيدان را با خود داشتند.

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که یاد و خاطره آزادگان عزیز و گرانقدر ایران اسلامی را گرامی می داریم که مقاومت و ایثار را به همگان آموختند، گفت: بر روح ملكوتی آزاده سرافراز مرحوم حجت الاسلام والمسلمين ابوترابی فرد درود می فرستيم که در این مسیر والا و گرانبها قدم برداشتند.

مراسم تجلیل از آزادگان آمل با حضور رییس سازمان حج و زیارت کشور برگزار می شود

احمد سیفیان عمرانی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، افزود: بيست و ششم مرداد شيرين ترين ايام تاريخ ملت ايران و سالروز بازگشت غرور آفرين آزادگان سرافراز به ميهن اسلامی است.

وی ادامه داد: عزيزانی که صبورتر از سنگ صبور و راضی ‏ترين کسان به قضای الهی بودند در این روز وارد ایران اسلامی شدند که ضرورت دارد به نحوی شایسته آن را گرامی بداریم.

سیفیان عمرانی ادامه داد: آزادگان از قيد نفس رهایی یافته و صبوری خانواده اين عزيزان در دوران اسارت مايه افتخار و مباهات بود که مجاهدت های ارزشمندی از سوی این عزیزان صورت گرفت.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل ادامه داد: به مناسبت اين ايام خجسته و مبارک، همايش بزرگ آزادگان با سخنرانی سعید اوحدی رییس سازمان حج و زيارت جمهوری اسلامی ايران در روز چهارشنبه بیست و هفتم مرداد و در سالن همايش های دانشگاه شمال آمل برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این مراسم از آزادگان سرافراز تجلیل می شود که برنامه های بیان خاطرات و شعرخوانی هم صورت می گیرد که باید قدردان مقام آزادگان عزیز باشیم.

سیفیان عمرانی با بیان این که 416 نفر آزاده در شهرستان آمل داریم، بیان داشت: این عزیزان در سخت ترین شرایط تلاش والایی صورت دادند که دو نفر از این عزیزان در اسارت به شهادت رسیدند و چهار نفر پس از بازگشت به سبب شدت جراحت شهید شدند./1314/202/ب2

ارسال نظرات