۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۴۴۴۶۱۰
دادستان کل کشور:

اسناد جنایات مهدی هاشمی را هم منتشر کنید/ وزارت خارجه عناصر نا مطلوب دیپلمات را از کشور اخراج کند

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری گفت: اسناد جنایات سید مهدی هاشمی در اصفهان و قهدریجان را داریم که شما مردم شریف را شبانه در گونی کرده و به صحرا می‌برد؛ باید آن را منتشر کنند.
منتظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر دو تن از شهدای مدافع حرم که در بازار تهران برگزار شد، با گرامیداشت مقام بالای شهدا و انتقاد نسبت به فایل صوتی منتشر شده از سوی بیت آیت الله منتظری، گفت: امروز برخی در کشور با ساز نواخته شده توسط اسرائیل و آمریکا همراهی کرده و دنبال تطهیر اقدمات جنایتکارانه منافقان هستند.

وی افزود: آیت‌الله منتظری به تعبیر امام راحل شیخ ساده‌ای بود که در دست منافقان گرفتار شده بود، بعد از عملیات مرصاد که شما ملت ایران بینی منافقان را به خاک مالیدید رسانه‌های بیگانه با پخش فایل صوتی این آقا همواره به دنبال تطهیر جنایات منافقان بوده است.

دادستان کل کشور، با ابراز تاسف از انتقال فایل صوتی آیت‌الله منتظری توسط بیت او به رادیوهای بیگانه، عنوان کرد: این فایل صوتی در جلسه خصوصی برخی از مسؤولان قضایی با این آقا ثبت و ضبط شده است، چرا بیت او با چنین عملکردی قداست و صلابت رفیع امام راحل را زیر سوال می‌برند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری افزود: من خطاب به این علمکرد آنها می‌گویم، ما اسناد جنایات سیدمهدی، اسناد جنایات اصفهان و قهدریجان را داریم که شما مردم شریف را شبانه در گونی کرده و به صحرا می‌برد، آن را منتشر کنید که همه مردم نسبت به آن اطلاع پیدا کنند.

ما جنایات منافقین را فراموش نکرده‌ایم

وی با اشاره به اینکه ما جنایات منافقین را فراموش نکرده‌ایم، اظهار داشت: ما هرگز جنایات منافقان، طی سال‌های 50 و 60 را که منجر به ترور بیش از 17 هزار انسان از شخصیتهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تا مردم کوچه و بازار، کودک و جوان و زن شد، را فراموش نکرده‌ایم.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه حمله منافقان در عملیات مرصاد با حمایت صدام خائن و آمریکای متجاوز فراموش نشده است، بیان داشت: امروز دنیای غرب، صهیونیسم و آل سعود به دنبال تطهیر جنایتکاران برآمده‌اند، جنایتکارانی که دست آنها تا مرفق به خون آغشته مردم ما آغشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری افزود: با این همه جنایت ملت ایران با رهبری امام راحل و بعد از آن رهبر معظم انقلاب صحنه را خالی نکرده و از انقلاب اسلامی ایران حفاظت و صیانت کردند امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل با تغییر در تاکتیک خود گروهی به نام داعش را در منطقه وارد صحنه کرده تا اینجا را به آتش کشد.

همه دنیا می‌داند که داعش زاییده استکبار، اسرائیل و آل سعود است

 وی با اشاره به اینکه امروز همه دنیا می‌داند که داعش زاییده استکبار، اسرائیل و آل سعود و عناصر درونی نظامهای فاسد منطقه‌ای است، گفت: آنها خود با اسناد و مدارک بر این مساله اعتراف دارند که پرورش گروه‌های تروریستی کار خودشان است، و به نام مبارزه با تروریست با تشکیل ائتلاف آنها را تجهیز می‌کنند.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه هدف اصلی تشکیل داعش ایران بوده است، ابراز کرد: آنها در ابتدا از سوریه، لبنان و عراق آغاز کردند تا به ایران برسند اما با جانفشانی شهدای مدافع حرم و ایثار سربازان گمنام امام زمان، هرگز به این عناصر فاسد اجازه آتش افروزی در کشورمان داده نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به اینکه دشمن قصد کوتاه آمدن ندارد، افزود: روز گذشته گروهی تکفیری در کرمانشاه و غرب کشور به دست سربازان گمنام امام زمان دستگیر و نابود شدند که پنج نفر از آنها را کشته و شش نفر دیگر را دستگیر کرده و خانه تیمی آنها را از بین بردند.

وزارت امور خارجه و مراجع سیاسی حضور عناصر سیاسی و دیپلمات غربی در غرب کشور را مشخص کنند

وی در ادامه گفت: وزارت امورخارجه و مراجع سیاسی مساله حضور عناصر سیاسی و دیپلمات غربی را که در غرب کشور به فیلم‌برداری از مناطق محروم مشغول بودند را بررسی کنند که چه قصدی داشته و دنبال چه بودند، و هر چه زودتر آنها را از کشور بیرون کنند.

دادستان کل کشور با گرامیداشت مقام والای شهدای مدافع حرم، عنوان کرد: امروز ما امنیت خود را مرهون شهدای مدافع حرم هستیم، شهدای مدافع افغانی و ایرانی که در آن سوی مرزها در نبرد با گروه‌های تکفیری اجازه نمی‌دهند که آتش‌افروزی آنها به خیابانهای همدان، کرمانشاه، تهران و سایر شهرهای کشورمان کشیده شود.

حجت‌الاسلام منتظری با سلام و درود بر روح همه شهدا و دو شهید کاظم محمدی و امان کریمی از شهدای مدافع حرم، ابراز کرد: در مکتب اسلامی ایرانی، بین افغانی ایرانی و اروپایی تفاوتی وجود ندارد ندارند، هرکس در هر جا در از دفاع اسلام و قرآن جان خود را در طبق اخلاص گذارد اقدام او ارزشمند بوده و در ملکوت الهی همنشین با پیامبران و شهدا خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول 37 سال بعد از پیروزی انقلاب ایران، دشمنان از هیچ تلاشی برای مبارزه با اسلام، قرآن و انقلاب دریغ نکردند، یک روز ماموریت خود را توسط گروهی از درون کشور به نام منافقان انجام دادند، منافقینی که با شعارهای دروغین ضد امپریالیسم عده‌ای از جوانان ما را به خود جذب کردند و سرانجام از دامن امپریالیسم سر درآوردند./807/201/ب3

 

ارسال نظرات