۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۴۴۶۳۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان خبر داد؛

انتشار 6 جلد کتاب خاطرات و اسناد اسارت آزادگان استان سمنان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به اینکه خاطرات و اسناد اسارت اسارت آزادگان استان سمنان در حال جمع آوری و تدوین است، گفت: 6 جلد کتاب از این مجموعه فاجر تا به حال منتشر شده است.
مدیر کل بنیاد شهید استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین حسن فریدون، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در همایش بزرگداشت سالروز آزادسازی آزادگان سرافراز که با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر دامغان در محل تالار طوبی مجتمع چهارده معصوم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: خاطرات و اسناد اسارت آزادگان دیباچه آموزنده فرهنگ ایستادگی و مقاومت است.

وی رشادتهای آزادگان دفاع مقدس در سخت ترین شرایط اسارت را پیام آور گفتمانی دانست که آیین آزاد مردی و پایبندی به ارزشهای اسلام ناب محمدی را جلوه گر کرد و افزود: 247 آزاده سرافراز استان سمنان الگوی کم نظیر ارادت و ایستادگی در راه حفظ ارزشها و آرمانهای اسلام و انقلاب هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به نقش آفرینی و حماسه سازی رزمندگان و فرماندهان شهیر استان سمنان در صحنه های مختلف هشت سال دفاع مقدس به ویژه سه هزار شهید این استان، گفت: شهرستانهای شاهرود، سمنان و دامغان به ترتیب 95، 67 و 33 آزاده را در طول دوران پرافتخار دفاع مقدس داشته اند.

گفتنی است، ذکر خاطره و آموزه های پرشمار روزهای اسارت از سوی برخی از آزادگان شهرستان دامغان، اجرای نمایش با موضوع روزهای ایستادگی و سخنرانی امام جمعه این شهرستان از دیگر برنامه های این همایش بود که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دامغان برگزار شد./977/203/ب3

ارسال نظرات