۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۴۴۴۷۳۸
روحانی آزاده دفاع مقدس:

آزادگان سند عزت و استقامت ملت ایران هستند

حجت الاسلام جابریان با بیان این که آزادگان سند عزت و استقامت ملت ایران هستند، گفت: آزادگان ما در زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها در غربت بر سر آرمانها ایستادند و نه تنها از پای درنیامدند بلکه دشمن را به تعظیم وادار کردند.
آزادگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام شیخ جلال جابریان، امام جمعه موقت اهواز روز چهارشنبه در هشتمین همایش آزادگان سپاه عاشورا، اظهار داشت: امام خمینی(ره) علت اساسی عزت و شرافت ایران است، امام خمینی(ره) توانست عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی و ملت این دیار به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه اگر در گذشته امام راحل شرق و غرب را متحیر کرد، امروز نیز رهبر انقلاب با مدیریت و تدبیر حکیمانه شرق و غرب را متحیر کرده است، افزود: رهبر انقلاب با تدابیر خود دشمنان را به زانو درآورده است؛ دشمن فکر می‌کرد پس از رحلت امام جنگ ۷۲ ملت در ایران رخ خواهد داد.

امام جمعه موقت اهواز وجود رهبری چون امام خامنه‌ای بر تمام خیالهای باطلشان خط ابطال کشید، تأکید کرد: شهدا عددهایی هستند و ما نقطه هایی، نقطه‌ها بدون عددها معنی ندارند؛ شهدایی که در اوج ظلمت، محرومیت و شکنجه جان دادند مایه معنا یابی ما هستند.

وی شهدا و آزادگانی چون شهید ابوترابی را مصداق بارز مؤمنانی دانست که خود را فدای آرمانها کردند، تصریح کرد: افتخار اسارت و آزادگان این است که نه تنها آبروی مردم را حفظ کردند و ملت ایران را به دنیا معرفی کردند، بلکه موجب هدایت خیلی از بعثیان و ماموران صلیب سرخ شدند.

حجت الاسلام جابریان با بیان اینکه دنیا نتوانسته آزادگان ما را بیمار کند، گفت: این مسلک اهل بیت(ع) است که منافع خود را فدای جامعه بکنیم نه اینکه جامعه را فدای منافع خود بکنیم، حتی اگر جسم آزادگان در اسارت باشد، ارواح‌شان آزاد است؛ آزادگان ما چنین بودند و اغلب آنان امروز نیز آزاده هستند و هرگز اسیر تعلقات دنیا نشده اند.

وی با بیان اینکه مردان آذربایجان دلبسته رفاه و آسایش نیستند، بلکه آنان مرد جهاد و استقامت‌ هستند، خاطرنشان کرد: آذربایجان شیرمردان و شیرزنانی دارد که امام زمان(عج) به وجودشان افتخار می کند و من خود در دوران اسارت به چشم دیدم که چگونه دشمن را از پای درآوردند تا جایی که افسران عراقی به شجاعتشان اقرار کردند.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه صدام دو میلیون از شیعیان را کشته است، اظهار داشت: آزادگان ما در زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها در غربت بر سر آرمانها ایستادند  و نه تنها از پای درنیامدند بلکه دشمن را به تعظیم وادار کردند، شعار ما آزادگان این است که تا لحظه جان کندن بر پای آرمانهای انقلاب ایستاده بمانیم./854/203/ب2

ارسال نظرات