۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۴۴۴۷۴۸
آیت الله علما:

مهم ترین نیاز جوامع اسلامی حفظ وحدت و عدم تفرقه است

آیت الله علما در دیدار با خانواده شهید مسعود امیری حفظ وحدت را رمز اقتدار مسلمانان دانست و گفت: مهم ترین نیاز جوامع اسلامی حفظ وحدت و عدم تفرقه است.
دیدار با خانواده شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در سلسله دیدارهای خود با خانواده شهدا، شامگاه گذشته با خانواده شهید مسعود امیری دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ابراز داشت: شهدا مایه عزت و سربلندی انقلاب و نظام هستند، شهدا درس مقاومت، مردانگی و غیرت را به ارتش بعثی عراق و حامیانش دادند.

آیت الله علما تصریح کرد: شهدا به جهانیان ثابت کردند که ملت ایران هیچ گاه در برابر زورگویان و مهاجمان سرتعظیم فرود نمی آورند و دست از اعتقاد خود نخواهند کشید.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: بخش عظیمی از امنیت و آرامش نظام مرهون رشادت و ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران است، شهدا برگ زرینی در تاریخ افتخارات کشور را رقم زدند.

وی در ادامه افزود: شهدا چشم و چراغ نظام و مایه آرامش و پیشرفت انقلاب هستند، شجاعت، رشادت و فداکاری شهدا در جهت صیانت از آرمان های امام راحل و انقلاب مثال زدنی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ابراز داشت: حفظ ارزش های والای انقلاب باید در دستور کار مسؤولان و مردم قرار گیرد، دشمنان انقلاب از روحیه شهادت طلبی، ایثار و اقتدای جوانان به مکتب شهدا وحشت دارند.

آیت الله علما در پایان بیان داشت: یکی از عوامل پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس حفظ وحدت بود، مهم ترین نیاز جوامع اسلامی حفظ وحدت و عدم تفرقه است./857/202/ب2

ارسال نظرات