۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۴۴۴۷۴۹
حجت الاسلام حشمتی:

تلاش رسانه‌ها در پوشش نمایشگاه قرآن قابل تحسین بود

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد با بیان این که در تهران حدود 40 نمایشگاه برپا شد و نشان از آن دارد که این استعداد در بین کشورهای اسلامی بی‌نظیر است، گفت: رسانه‌ها، شبکه‌ها و خبرگزاریها در پوشش نمایشگاه قرآن تلاش قابل تحسینی داشتند.
حشمتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد شامگاه چهار شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن که در مجموعه فرهنگی باغ زیبا برگزار شد با اشاره به اینکه بسیاری از هنرمندان در نمایشگاه امسال حضور داشتند اظهار داشت: در سالهای گذشته ما در بخش هنری ضعف داشتیم و از گروه‌های هنری درخواست داشتیم کارهایشان را به نمایش بگذارند اما امسال آنقدر تعداد تابلوهای هنری زیاد بود که فضا برای آنها نداشتیم.

وی ادامه داد: غرفه‌های فروش امسال با مردم تعامل خوبی داشتند، در کنار فروش، سخنرانان و محققان خوبی امسال حضور پیدا کردند و همچنین رونماییهای مختلف و برپایی بحثهای زیاد را هم داشتیم.

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد با بیان اینکه موضوع فهم قرآن که شعار اصلی نمایشگاه بود بار سنگینی برای ما به وجود آورد خاطرنشان کرد: در این زمینه چندین جلد کتاب نوشته شده است و آثار مکتوب و مهم در این زمینه در دستور کار ما است.

حجت الاسلام حشمتی با اشاره به اینکه رسانه‌ها، شبکه‌ها و خبرگزاریها در پوشش نمایشگاه تلاش قابل تحسین داشتند تصریح کرد: ما در تهران حدود 40 نمایشگاه برپا کردیم و این نشان از آن دارد که این استعداد در بین کشورهای اسلامی بی‌نظیر است.

وی افزود: در این نمایشگاه بیست کمیته از جمله هلال احمر، آتش نشانی، نیروی انتظامی و... کمک زیادی کردند، در کنار این گروه‌ها کمیته‌های محتوایی چون آموزش و پرورش، حوزه علمیه، کودکان بسیار خوب بودند.

حجت الاسلام حشمتی گفت: امیدواریم رضایت حق تعالی را فراهم کرده باشیم و انشالا پاداش آن را بگیریم./202/816/ب1

ارسال نظرات