۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۴۴۴۷۵۰
آیت الله عالمی:

برخی جامه موافق با امام پوشیده اند اما در موضع گیری وارونه عمل می کنند

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از کسانی که خود را حامی امام می دانند اما به گونه ای دیگر برخورد می کنند، گفت: جامه موافق با حضرت امام را پوشیده اند اما در تعبیرات، موضع گیری ها و بحث هایی که مطرح می شود دقیقا در مخالفت با امام حرکت می کنند.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به انتشار فایل صوتی از آقای منتظری و هجمه بیگانگان به حضرت امام و انقلاب گفت: اینگونه مسائل در شرایط فعلی از دشمن قابل انتظار است.

وی افزود: دشمن نمی خواهد فضای آرام بر کشور و روح و فکر جامعه حاکم باشد، دشمن می خواهد به هر ترتیبی اذهان را مشوش کند؛ افرادی هستند که جامه موافق با حضرت امام را پوشیده اند اما در تعبیرات، موضع گیری ها و بحث هایی که مطرح می شود دقیقا در مخالفت با امام حرکت می کنند.

آیت الله عالمی با بیان این که حضرت امام در برابر غرب محکم ایستاده بودند و مخالفت می کردند، اظهار داشت: برخورد امام راحل به ویژه با آمریکایی ها برخوردی قوی و توأم با صلابت بود، هرکس حضرت امام را درک کرده بود این عملکرد قاطعانه را مشاهده کرده بود.

وی ادامه داد: در جریان مک فارلین حضرت امام اجازه نداد که این فرد از فرودگاه تهران خارج شود و موضعی بسیار محکم داشتند، افرادی در کشور ما هستند که طرفدار مذاکره و بده بستان با غربی ها و آمریکا هستند در حالی که قطعا نظر دشمن از مذاکره این نیست که چیزی بدهند و چیزی بگیرند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان ابراز داشت: منظور دشمن از مذاکره این است که هرچه می خواهند بگیرند و آنچه به نفع مردم ایران است را ندهند، نظر دشمن سلطه و فرماندهی است و دوست دارد همه به ویژه ایران در برابر خواسته های او تسلیم باشند.

وی عنوان کرد: این مسأله را هرگز امام نمی پسندیدند و بر آن صحه نمی گذاشتند؛ حال اگر کسی بخواهد هدف فعلی خود را نرمش در برابر غربی ها جا بیندازد باید به وسیله ای روش حضرت امام را زیر سؤال ببرد و ایشان را نقد کند.

آیت الله عالمی خاطرنشان کرد: واقعا باید تأسف خورد که کسانی خود را حامی امام می دانند اما اینگونه با طرز تفکر حضرت امام برخورد می کنند، در شرایط فعلی دشمن می خواهد راه، شیوه، سیاست و نگاه امام را نسبت به آمریکا و غرب زیر سؤال ببرد از این رو دست به انتشار و توسعه فایل صوتی برخی افراد می زند.

وی اضافه کرد: جوانان و کسانی که آن زمان را درک نکردند نمی دانند بین آقایی که صوتش پخش شده و حضرت امام چه گذشته است، نامه هایی بین حضرت امام(ره) و ایشان مبادله شده است که اگر کسانی این نامه و جریان رنجنامه حاج احمد آقا را ندانند ممکن است باورهایی برایشان پدید آید.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که وظیفه رسانه ها این است که حقایق را برای نسل جوان امروز تبیین کنند، گفت: اگر این اتفاق بیفتد طبیعی است که تیر دشمن به سنگ خواهد خورد.

وی با اشاره به ضربه های ساده لوحی آقای منتظری به انقلاب افزود: اعتمادی که از جهت همین ساده لوحی به دشمن انقلاب صورت گرفت و ضربه زد، بی تردید جریان نفاق جریان خصومت با انقلاب اسلامی و امام بود؛ این ساده لوحی سبب شد که منافقین توانستند از جریان به نفع خود استفاده کنند.

آیت الله عالمی با بیان این که دشمن در حال احیای جریان نفاق است، اظهار داشت: دشمن یعنی آمریکا، همپیمانانش همانند فرانسه و نوکرانش مثل عربستان در صدد احیای جریان نفاق هستند و اگر بتوانند دوباره به دست منافقین سلاح می دهند تا در کشور نا امنی شود تا روزنه های نفوذ غرب باز شود.

وی ادامه داد: مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص پیش رو گرفته اند دقیقا همان صلابت، اقتدار، شجاعت و روشن بینی حضرت امام است، در حال حاضر می بینیم که چگونه ایشان با قدرت و شجاعت تمام و بادقت و ظرافت در نگاه از انقلاب مراقبت می کنند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات