۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۴۴۴۷۶۳
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

وظیفه مسؤولان عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده‌بان هوشیار و آگاه است

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان عبرتهای برجام گفت: ما باید بدانیم دشمن در هر صورت دشمن است و نباید به هیچ وجه دشمن را دوست بگیریم، ما باید در در تعهدات بین المللی حساسیت بالایی نشان دهیم و به دستورات رهبرمعظم انقلاب به عنوان دیده‌بان هشیار و آگاه عمل کنیم.
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، گفت: دشمن شناسی یکی از ویژگیهای رهبری است و کسانیکه مدیریت جامعه را برعهده دارند باید دشمن را بشناسند و تداویر لازم را برای مقابله با دشمن اتخاذ کنند.

وی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب آمریکا را شناخته اند و می‌دانند که خطرناک و بدعهد است و به هیچ وجه آمادگی این را ندارند که سودی به طرف مقابل برسانند بلکه همواره توطئه چینی می‌کنند که حکومت مخالف را از بین ببرند.

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: این شناخت به رهبر معظم انقلاب آموخته است که باید مواظبت کنیم اما شخصیتهای سیاسی کشور دید و شناخت رهبری را ندارند و گمان می‌کنند که اگر با لبخند وارد شوند و چراغ سبز به آمریکا نشان دهند آمریکاییها بدعهدی نخواهند کرد و در قبال این دست دادنها آنها هم جواب مثبت خواهند داد.

وی در ادامه با اشاره به روند اجرای برجام ابراز کرد: در برجام آن شناخت رهبری محقق شده است و حجت الاسلام روحانی بعد از دو سال می‌گویند که ما به آمریکا بدبین هستیم و دولت روحانی گمان می‌کرد برجام مشکلات اقتصادی کشور را حل خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان عبرتهای برجام تصریح کرد: ما باید بدانیم دشمن درهر صورت دشمن است و نباید به هیچ وجه دشمن را دوست بگیریم، ما باید در در تعهدات بین المللی حساسیت بالایی نشان دهیم و به دستورات رهبرمعظم انقلاب به عنوان دیده‌بان هشیار و آگاه عمل کنیم.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: از اول انقلاب دو جریان با هم مقابله می‌کردند یک جریان ملی گراها و دیگری جریان حزب الله و کسانیکه کنار امام بودند، جریان ملی گراها در تلاش بودند نشان دهند که آمریکا نمی‌خواهد خیانت کند و اگر ما با آنها در ارتباط باشیم و خواسته های آنها را برآورده بکنیم آنها نیز به ما جواب مثبت خواهند داد در صورتی که بعدها با انجام کودتاها و جنگ تحمیلی چهره حقیقی خودشان را نشان دادند.

وی در پایان گفت: انقلابیون باید این جریانها را بشناسند و نگذارند روی کار بیایند  و میدان دار این نظام باشند، که آنها به دنبال باز کردن زمینه بازگشت آمریکا و نفوذ  آنها در این منطقه هستند./955/302/ب3

ارسال نظرات