۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۴۴۴۸۷۸
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

مهم ترین وظیفه مسؤولان خدمت صادقانه به مردم است

حجت الاسلام محمدزاده بالاترین و مهم ترین وظیفه مسؤولان را خدمت صادقانه به مردم مسلمان دانست و گفت: مسؤولان باید با خدمت بدون منت و صادقانه سبب امیدواری مردم شوند.
حجت الاسلام علي محمدزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان شبستر با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس محوریت اهل بیت (ع) و ولایت شکل گرفته است.

وی با تأکید بر حفظ اسرار در نظام جمهوری اسلامی، مسؤولان را به حفظ اسرار نظام دعوت کرد و گفت: مسؤولان در حفظ اسرار نظام اولی تر از بقیه هستند و مسؤول شدن در نظام اسلامی یک فضیلت است، از این رو کسانی که در سمتی در این نظام قرار دارند باید قدر و منزلت آن را حفظ کنند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایحان شرقی بالاترین و مهم ترین وظیفه مسؤولان را خدمت صادقانه به مردم مسلمان دانست و افزود: مسؤولان باید با خدمت بدون منت و صادقانه به مردم، سبب امیدواری مردم و تمام نسلها شوند، مردم نباید در این نظام مورد غفلت قرار گیرند.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به مردم و مشکلات آنها، ابراز داشت: مکاتب انحرافی که قبلا مردم را نادیده می گرفتند نیز به این نتیجه رسیده اند که برای بقام و دوام خودشان باید به مردم توجه کنند، مردم در حقیقت اساس نظام اسلامی هستند، این مردم بودند که انقلاب کردند و آن را حفظ کردند.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه  باید در مسیر ایمان، صداقت و تقوا قرار گیریم و مردم را باور کنیم، ادامه داد: به این توجه کنیم که مردم منشأ قدرت در نظام اسلامی و تصمیم گیرنده حقیقی هستند و به ما نمره می دهند، حضور مردم در تمام عرصه ها تعیین کننده بوده و مسؤولان با خدمت خالصانه به مردم مورد عنایت و حمایت مردم قرار می گیرند.

وی با تأکید بر صبر و مقاومت در مواقع بحرانی و حساس، افزود: دشمن در عرصه جنگ سخت موفق نشده و اکنون در عرصه جنگ نرم فعالیت می کند، ما حقیقتا با دشمن در حال جنگ و مبارزه هستیم، مبارزه ای که ابزار آن ایمان و اعتقاد به خدا و ارزشهای اسلامی و دینی است.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به شعار سال و بحث اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: از سوی دولت و مجلس برنامه هایی دباره اقتصاد مقاومتی انجام شده و از این جهت تشکر می کنیم و با توجه به اینکه نیروی کاردان در جامعه داریم باید با برنامه‌ریزی های صحیح از آنها خوب استفاده کنیم.

وی با اشاره به ظرفیتهای ایران اسلامی، تصریح کرد: زیرساختهای لازم در کشور وجود دارد و مردم همیشه در صحنه بوده و قدرتی قوی هستند که با اراده خداوند متعال به وجود آمده و باید در عرصه مقابله با جنگ فرهنگی  و اقتصادی دشمن از قدرت وجود مردم استفاده کنیم.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با تأکید بر اهمیت وجود ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: ایمان، باور و حفظ جایگاه و منزلت ولایت مطلقه فقیه واجب  است و همه باید حول محور ولایت حرکت کنند، ولایت فقیه عامل برکات نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد جامعه را از اصل ولایت جدا کند، خاطرنشان کرد: باید دقت کنیم که اظهار نظرها و اعمالمان بر خلاف محور ولایت نباشد چرا که اعمال بر خلاف محور ولایت حرام شرعی است، مسؤولان بیانات رهبر انقلاب را نصب العین خود قرار دهند./203/854/ب1

ارسال نظرات