۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۴۴۵۱۷۱
امام جمعه مرند مطرح کرد؛

وحدت و ولایتمداری دو اصل لازم برای تداوم راه انقلاب اسلامی

حجت الاسلام نعمت‌زاده ولایت‌مداری، وحدت و حضور در صحنه را لازمه تداوم راه انقلاب اسلامی دانست و گفت: بزرگترین عامل بازدارندگی نظام وحدت کلمه است.
امام جمعه مرند

 حجت الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه مرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به برخی تحرکات سیاسی در داخل و خارج از کشور برای ایجاد دو قطبی کردن جامعه، اظهار داشت: مردم بصیر و ولایتمدار ایران با حضور در صحنه و ولایت‌مداری خود همواره ثابت کرده‌اند، وحدت و انسجام لازمه تعالی نظام است.

وی خاطرنشان کرد: امروز با وجود توطئه‌های مختلف دشمنان؛ پیروز واقعی مردمی هستند که در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب لحظه ای کوتاهی و غفلت نکردند و با بصیرتی وصف‌نشدنی همواره در میدان حضور داشته‌ و اجازه نداده‌اند که توطئه های دشمنان نظام عملی شود.

حجت الاسلام نعمت‌زاده ولایت‌مداری، وحدت و حضور در صحنه را لازمه تداوم راه انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از آغاز تاکنون با انواع دسیسه ها و توطئه ها مواجه بوده و در ادامه راه خود نیز این مواجهه و رویارویی میان حق و باطل ادامه خواهد داشت، آنچه مهم است اعتقاد راسخ به راهی است که امام راحل با احیای دین رسول الله به ما نشان داد.

امام جمعه مرند وظیفه روحانیت در مقطع کنونی را رصد تحرکات دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: طلاب و روحانیان نباید اجازه دهند دشمن در صفوف متحد ملت، نفوذ کند، ملت ایران هر چه دارد به برکت وحدت و یکدلی زیر سایه ولایت فقیه است، نباید وحدت ملی و دینی خود را به سادگی از دست دهیم.

وی با بیان این‌که هر وقت جامعه ما خواست از وحدت به سوی تفرقه حرکت کند، باید زنگ خطر را به صدا درآورد، اظهار داشت: امروز در سایه تدابیر ولی فقیه زمان توانسته ایم شاهد انسجام، اتحاد و وحدت کلمه باشیم و بزرگترین عامل بازدارندگی کشور وحدت کلمه است که استکبار جهانی تلاش می کند با استفاده از این ابزار میان مردم و مسؤولان شکاف ایجاد کند.

حجت الاسلام نعمت‌زاده با تأکید بر این‌که منافع دشمنان نظام اسلامی تنها در شرایط تفرقه و جدایی میان امت با ولایت تحقق می یابد، افزود: امروز بزرگترین رسالت روحانیت، صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که عبارت است از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که عصاره آن ولایت فقیه است.

وی رسالت اصلی روحانیت و حوزه های علمیه را حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حرکت در جهت وحدت ملی دانست و افزود: در هر شرایطی نهاد روحانیت مکلف است در حراست از حریم ولایت فقیه ولایت فقیه تا پای جان، سر از پا نشناسند و متناسب با تهدیدات استکبار جهانی اعم از جنگ سخت و یا نرم وارد میدان شود./935/302/ب2

 

ارسال نظرات