۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۴۵۲۴۳
آیت الله طه محمدی:

حقوق های نجومی و قاچاق تیشه به ریشه جامعه می زنند

آیت الله طه محمدی با اشاره به مشکلات قاچاق در کشور، گفت: کسانی که حقوق های نجومی می گیرند و از کالاهای قاچاق استفاده می کنند به خود، جامعه و میهن خود خیانت و جفا می کنند.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان در دیدار با کارکنان وزارت دفاع در استان همدان با اشاره به اهمیت دفاع در جامعه، اظهار داشت: روز بزرگداشت صنایع پیشرفته دفاعی کشور را به مردم و غیورمردان دفاع کشور تبریک می گوییم.

وی با اشاره به اهمیت قدرشناسی از دلسوزان این عرصه، ابراز داشت: جا دارد امروز مردم ایران قدرشناس کارکنان وزارت دفاع باشند چرا که دفاع در کشور به ویژه در این شرایط امری بسیار مهم و راهبردی است.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: حکما گفته اند؛ تعرف الاشیا باضدادها، شما ارتش پیش از انقلاب را ببینید و با امروز مقایسه کنید، یکی از ضعف های جامعه انسانی این است که قدرشناس نیستند چرا که قدرشناسی مقدمه شکرگزاری است.

امام جمعه همدان در ادامه خاطر نشان کرد: در زمان طاغوت ارتش به گونه ای بود که تمام زمام امور نیروهای نظامی کشور در دست آمریکا بود و هیچ ابتکاری در میان نبود و ما مصرف کننده صرف بودیم.

وی با اشاره به دستاوردهای دفاعی کشور، گفت: در زمان تشریف فرمایی رهبر معظم انقلاب به همدان یک فروند f4 و یک فروند هواپیمای آذرخش به پرواز در آمدند و خلبانان این دو هواپیما نسبت به برتر بودن آذرخش نسبت به دیگری گزارش هایی را ارائه کردند.

امام جمعه همدان افزود: علت به هم ریختگی کشورهای منطقه این است که کشورهای منطقه نسبت به نیروی دفاع خود نپرداخته اند و قدرت والاترین نعمت است که البته باید در دست اهلش بیافتد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تصریح کرد: مسائل کلان انقلاب را نباید به خاطر مشکلات رایج در جامعه نادیده گرفت، البته مشکلات به اندازه کم هم نباید وجود داشته باشد.

وی گفت: برخی انسان های نادان و ابله می گویند که نباید در سوریه، عراق و لبنان با داعش بجنگیم و این در حالی است که امام علی(ع) فرمود هیچ کس در خاک خود نجنگید مگر آن که خوار و ذلیل شد.

آیت الله طه محمدی به ریشه برخی اظهار نظرهای نابخردانه در جامعه اشاره کرد و افزود: اگر این گونه حرف زدن ناشی از کج فکری است، امید است که خداوند شفا دهد و اگر این فرد اجیر دشمنان است؛ دیگر قابل دفاع و اصلاح نخواهند بود.

وی ابراز داشت: این که رهبری می گوید آمریکا قابل اعتماد نیست برخی گوش نمی کنند و به دنبال ارتباط هستند، ولی وجود مصداق های منطقه به خوبی فرمایش رهبری را تأیید و تصدیق کرد.

رییس بنیاد بین المللی بوعلی سینا به قدرت دفاعی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: ایران امروز به عنوان یک ابرقدرت مطرح است ولی مشکل آن است که برخی در داخل مقدمات تضعیف نیروهای داخلی را فراهم می کنند.

وی با اشاره به مشکلات قاچاق در کشور، ابراز داشت: کسانی که حقوق های نجومی می گیرند و از کالاهای قاچاق استفاده می کنند به خود، جامعه و میهن خود خیانت و جفا می کنند.

در ادامه این دیدار، رضا گودرزی مدیر ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان همدان گفت: ایجاد سازمان دفاع، تیری زهر آگین به تابوت تحریم ها بود، چرا که دشمن به دنبال بهره برداری از این تهدید علیه کشور بود که با تدبیر رهبری این تهدید به فرصت مبدل شد./979/202/ب2

 

 

ارسال نظرات