۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۴۴۵۳۱۰
استاد حوزه و دانشگاه:

مساجد بهترین پایگاه برای رفع مشکلات مردم هستند

استاد حوزه و دانشگاه مساجد را از بهترین پایگاه برای پاسخگویی به نیازها و رفع انتظارات بشری خواند و گفت: روحانیت فاضل و بصیر در مساجد به حل مشکلات و دغدغه های مردم می پردازند.
روز جهانی مسجد

حجت الاسلام محمد رضایی تهرانی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، یکی از مهم ترین عوامل درخشش محلات و مناطق مختلف شهرها را وجود مساجد فعال، پویا و آگاه خواند و گفت: مساجد در قیاس با عوامل دیگری که در جامعه وجود دارند در حل مشکلات و مسائل اثرگذارترند.

وی ادامه داد: امروزه به سبب موقعیت مساجد، فعالیتهای ویژه ای را می توان در این فضا به انجام رساند و ملت مؤمن نیز تلاش می کنند تا با مراجعه به روحانیت و افراد فاضل و آگاه مشکلات خود را  به دور از هر گونه دغدغه ای حل و فصل کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که روحانیت فاضل و اهل فن در فضای گرم و پویای مساجد پاسخگوی مشکلات شرعی و اجتماعی مردم هستند، تصریح کرد: اینان بدون هیچ توقع و انتظاری در پس حل مشکلات بر می آیند، مردم ما امروز نیازمند امنیت خاطرند که به نظر در مساجد تامین می شود.

حجت الاسلام رضایی تهرانی در پایان مساجد را از بهترین مکان برای پاسخگویی به نیازها و رفع انتظارات بشری خواند و نسبت به رفع دغدغه مردم در این فضا ابراز امیدواری کرد./302/864/ب1

ارسال نظرات