۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۴۴۵۴۱۳
نماینده ولی فقیه در قزوین:

راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی است که با استفاده از آن می‌توان ارزشهای دفاع مقدس، جانبازیها، شهادتها، خلوص و معنویت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در جامعه گسترش داد.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز در مراسم اعزام طلاب حوزه علمیه استان قزوین به اردوی راهیان نور غرب کشور که در مدرسه شیخ الاسلام برگزار شد، با اشاره به اهمیت سفر معنوی راهیان نور، گفت: راهیان نور از جمله میعادگاه‌های مهم ملت سرافراز ایران است که مردم از آن با نام زیارت یاد می‌کنند که این مهم بیانگر اهمیت موضوع از دیدگاه ملی و اعتقادی است.

راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی است

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی راهیان نور را یک حرکت ارزشمند فرهنگی در کشور دانست و ابراز کرد: راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی است که با استفاده از آن می‌توان ارزشهای دفاع مقدس، جانبازیها، شهادتها، خلوص و معنویت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در جامعه گسترش داد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین الگوگیری نسل نوجوان و جوان را از رشادتهای شهدای دفاع مقدس مهم دانست و عنوان کرد: سفرهای راهیان نور سندی است برای نسلها و حکایت جوانانی را شرح می‌دهد که هیچ گاه الگوهای ایثار و شهادت را فراموش نکرده و نمی‌کنند.

تأثیر بسزای اردوی راهیان نور در روحیه‌ نسل نوجوان و جوان  

وی در پایان به تأثیرگذاری راهیان نور در روحیه مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان تأکید کرد و گفت: حرکت راهیان نور برای انتقال دادن فداکاریها و ایثارگریهای رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار مؤثر است./203/853/ب1

ارسال نظرات