۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۴۴۵۴۳۲
با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران؛

مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با حضور مسؤولان کشوری و استانی در ارومیه برگزار شد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی پیش از ظهر امروز در مراسم  تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی، اظهار داشت: بر اساس آیات قرآنی 3 ارتباط دائم و شبانه با خداوند، داشتن خلوص نیت در عمل و نیز یاری جویی از خداوند متعال از عوامل موفقیت مدیران و مسؤولان است.

وی گفت: مسؤولانی که این سه شاخصه قرآنی را داشته باشند می توانند موفق تر عمل کنند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه حجت الاسلام مهدوی در دوران مسؤولیت خود اقدامات مؤثر انجام داده و عملکرد مناسبی داشتند، برای مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آرزوی توفیق کرد.

در این مراسم، همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی مهدوی، مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در سخنانی ضمن گزارش عملکرد از تمام فرماندهان، مسؤولان نمایندگی ولی فقیه در دفاتر شهرستانی، علمای استانی و شهرستانی و نیز مسؤولان نهادهای انقلابی استان قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلیزاده سرایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، با بیان خاطراتی از همراهی خود با شهدا و بزرگان این استان در دوران دفاع مقدس، محوریت برنامه های خود را نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان ارشد نظامی و نیز همراهی با علمای تراز اول استان دانست.

گفتنی است، آیین تکریم  و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان رده های مختلف سپاه های استان و شهرستان و مسؤولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در رده های سپاه استان در ارومیه برگزار شد./936/203/ب2

ارسال نظرات