۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۴۴۵۴۴۱
با سخنرانی سردار نقدی؛

جشنواره برترینهای مساجد و محلات استان تهران برگزار شد

جشنواره برترینهای مساجد و محلات با سخنرانی سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین و ائمه جماعت استان تهران برگزار شد.
 اولین جشنواره برترین های مساجد  با حضور سردار نقدی/ تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جشنواره برترینهای مساجد و محلات استان تهران امروز صبح یکم شهریور با حضور سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار بهشتی رییس سازمان بسیج مساجد و محلات و ائمه جماعت استان تهران و سایر مسؤولان برگزار شد.
این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و با پخش نماهنگی با موضوع شهداء مدافع حرم ادامه یافت.
سپس سردار علی نصیری، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، ضمن خیر مقدم به مدعوین حاضر در مراسم، گفت: برگزاری این جشنواره اقدامی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
وی افزود: این جشنواره که به مناسبت روز جهانی مسجد برگزار شد نخستین جشنواره سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در سال جاری به شمار می‌رود.
سردار نصیری با اشاره به اهداف و همکاری سپاه سیدالشهدا(ع) با امور مساجد استان تهران، بیان داشت: از مهم‌ترین اهداف این همکاری ارتقای سطح فرهنگی مساجد در کل استان تهران است.
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به نتایج تعامل این دونهاد، گفت: ارتباط تنگاتنگ نهاد بسیج با ائمه جماعات و هیأت امنای مساجد ثمره تعامل این دو نهاد بوده که بسیار حائز اهمیت است.
در ادامه سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: انسان برای وصول به کمال نیازمند برقراری دو ارتباط با معبود و مخلوق دارد به همین جهت خداوند عبادت را وسیله‌ای برای ارتباط انسان با معبود و خانواده را برای پیوند با افراد جامعه قرار داده است.
وی با بیان اینکه از مساجد جوانانی همچون شهید فهمیده، رجایی و باهنرها تربیت می‌شوند، بیان داشت: تربیت یافتگان مسجد افرادی هستند که از قدرتهای شیطانی کوچکترین واهمه‌ای به دل راه نمی‌دهند به همین دلیل دشمن خواهان قطع رابطه جوانان با مساجد است.
سردار نقدی در پایان خاطرنشان کرد: امروز باید با ایجاد جاذبه‌های فرهنگی زمینه را برای جذب جوانان به مسجد مهیا کنیم تا بتوانند از آسیبهای فرهنگی دشمن در امان باشند.
شایان ذکر است در پایان این برنامه از برترینهای مساجد، اعم از ائمه جماعات، فرمانده‌های بسیج، خادمان مساجد و ... تقدیر به عمل آمد./202/813/ب1

ارسال نظرات