۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۴۴۵۵۱۸
مسؤول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور:

32 استان در جشنواره برترینهای مسجد شرکت داشتند

مسؤول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: در جشنواره برترینهای مسجد از امام جماعت، کانون فرهنگی و هنری، بسیج، هیأت امنا و خادمان موفق در 32 استان کشور تقدیر به عمل آمد و این امر مورد توجه ائمه جماعات و نهادهای ذی ربط قرار گرفت.
سردار بهشتی

سردار بهشتی، مسؤول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور امروز در حاشیه جشنواره برترینهای مسجد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اهداف برگزاری این مراسم، گفت: جشنواره برترینهای مسجد همزمان با روز جهانی مسجد برای نخستین بار در کل کشور برگزار شد.

وی افزود: طراحی و برگزاری این جشنواره بر عهده سازمان بسیج مستضعفین بود که با همکاری و هم‌یاری وزارتخانه‌های ارشاد، اوقاف و تبلیغات اسلامی این جشنواره محقق و اجرا شد.

سردار بهشتی با اشاره به معیارها و شاخصه‌های انتخاب در برترینهای جشنواره مسجد، بیان داشت: معیار اصلی منتخبان جشنواره مسجد طی ارزیابی های صورت گرفته براساس الگو گیری از یک مسجد شاخص فعال در ابعاد مختلف اجتماعی و معنوی بوده است.

مسؤول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور ابراز کرد: در جشنواره برترینهای مسجد از امام جماعت، کانون فرهنگی و هنری، بسیج، هیأت امنا و خادمان موفق در 32 استان کشور تقدیر به عمل آمد و این امر مورد توجه ائمه جماعات و نهادهای ذی ربط قرار گرفت./813/303/ب2

 

ارسال نظرات