۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۴۴۵۵۸۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

اقدامات اقتصادی دولت باید در زندگی مردم ملموس باشد

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقدامات اقتصادی دولت باید در زندگی مردم ملموس باشد، گفت: تلاش اقتصادی دولت در این مدت زمان باقیمانده باید بیشتر شود.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، بر ضرورت رفع مشکلات و کاستی های موجود در کشور با برنامه ریزی مناسب و هدفمند از سوی دولت تأکید کرد.

وی با بیان این که دولت باید با ایجاد امید در جامعه در جهت رفع موانع و مشکلات اقتصادی مردم گام های مهم تری بردارد، افزود: از دولت معجزه نمی‌خواهیم تا معضلات رفع شود بلکه از دولت روند رو به رشد در جامعه در مسائل مختلف می‌خواهیم تا امید مردم تحقق عینی یابد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که مسؤولان باید بر نیازمندی های جامعه از جمله ارزاق عمومی نظارت بیشتری داشته و مواظب افراد کم درآمد و مستضعف جامعه باشند، گفت: دولت باید در این مدت باقیمانده در عرصه اقتصاد داخلی اقدامی اثرگذار انجام دهد تا در زندگی مردم ملموس باشد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که با توجه به تلاش های صورت گرفته متأسفانه اقدامات اقتصادی دولت در زندگی خانواده های ایرانی ملموس نبوده است، تصریح کرد: تلاش اقتصادی دولت در این مدت زمان باقیمانده باید بیشتر شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه برخی ها در کشور تنها به دادن شعار عادت کرده اند، تصریح کرد: مردم از وعده و شعار خسته شده اند و به دنبال تحقق وعده ها هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که دولت باید با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود از واحدهای تولیدی داخل حمایت کند، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از تولیدکننده های داخلی به دلیل عدم حمایت بانک ها در معرض نابودی و ورشکستگی کامل قرار دارند.

حجت الاسلام صادقی بر ضرورت توجه ویژه دولت به مسأله اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و با بیان این که امروز بسیاری از توانمندی های داخلی کشور با اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی رشد و گسترش خواهند یافت، ادامه داد: نباید بگذاریم در سایه بی توجهی برخی مسؤولان این ظرفیت های ارزشمند به حال خود رها شوند.

وی مسأله اشتغال را مهم ترین خواسته مردم به ویژه نسل جوان از دولت دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه مسأله اشتغال امروز به یک معضل مهم اجتماعی در کشور تبدیل شده و اثرات و تبعات نامطلوبی را هم برای جامعه به همراه داشته است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران یکی از مهم ترین عوامل مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی امروز جامعه را عدم اشتغال مناسب در کشور دانست و تصریح کرد: رفع این معضلات اجتماعی در گرو حل مسأله بیکاری در جامعه است.

حجت الاسلام صادقی در ادامه سخنان خود با بیان این که هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه خدمات ارزنده به مردم است و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد، گفت: دولتمردان با الگو گرفتن از رادمردان عرصه خدمت، شهیدان رجایی و باهنر و ارج نهادن این هفته می توانند به موفقیت های بزرگی دست یابند. 

وی شهیدان رجایی و باهنر را الگویی بارز برای مدیران کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: ساده‌زیستی و تواضع از ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود و مدیران باید با درس گرفتن از رفتار و اخلاق آنان، این دو بزرگوار را الگوی خویش قرار داده و خلاقیت و نوآوری داشته باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که شهید رجایی و باهنر دو اسوه و الگوی مهم برای جامعه ما هستند که همواره در میان مسؤولان نظام راه و یاد آنها باقی می‌ماند، تصریح کرد: اگر در کشور شاهد پیشرفت‌های بزرگ هستیم مدیون فداکاری‌های چنین شهیدان و اسوه‌هایی هستیم که مانند یک ستاره در صحنه‌های انقلاب درخشیده‌اند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دولتمردان باید با الگوبرداری از شهیدان رجایی و باهنر که جزء بهترین و ارزنده ترین دولتمردان خدمتگزار کشور بودند روش و منش این عزیزان را سرمشق خود در زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند، تصریح کرد: امروز مسؤولان باید با الگوگیری از شهیدان رجایی و شهید باهنر همه توان و تلاش خود را در جهت خدمت به مردم به کار گیرند تا شاهد جامعه ای پویا و سرزنده باشیم. 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی همواره از وجود شخصیت های انقلابی در این کشور هراسان بودند، گفت: ترور شخصیت های برجسته انقلاب از سوی گروهک های تروریستی سندی از جنایت های آشکار دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمنان تلاش می کردند با شهادت شخصیت های انقلاب مانع از پیشرفت این کشور شوند، گفت: خون پاک آن شهیدان مایه استواری و ماندگاری نظام اسلامی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران علم، صداقت، اخلاص و عشق خدمت به مردم را از مهم ترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: این دو شخصیت برجسته، در تاریخ پرشکوه نظام ماندگار و جاودانه شدند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران حفظ سرمایه‌های مذهبی و منافع ملی بزرگ‌ترین مسؤولیت دولت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: همگان باید تلاش کنند تا همه شئون نظام به ویژه جایگاه ولایت و رهبری که بزرگ ترین پایگاه مردمی و ملی است حفظ شود./1317/302/ب2

ارسال نظرات