۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۴۴۵۵۸۵
امام جمعه پلدختر:

عدالت خواهی و مبارزه با تبعیض سرلوحه کار مسؤولان قرار گیرد

امام جمعه پلدختر حکومت اسلامی را برگرفته از حکومت علوی خواند و گفت: امام علی(ع) شاخصه هایی همچون عدالت خواهی و مبارزه با تبعیض را در این حکومت تببین کرده است و این ویژگیها باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، ظهر امروز در دیدار با فرماندار و مسؤولان شهرستان پلدختر به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: ایمان، اخلاص، توکل به خدا و ساده زیستی از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر برای ما الگو هستند، افزود: باید از این بزرگان درس گرفت و در حفظ امنیت و اقتدار کشور گام برداشت.

امام جمعه پلدختر با یادآوری به اینکه شهید باهنر و رجایی در دوران کوتاه خدمت خویش کارهای بزرگ و ماندگاری انجام دادند، خاطرنشان کرد: این ویژگیها باید سرلوحه کار مسؤولان و مدیران قرار گیرد.

حجت الاسلام سوری در ادامه هفته دولت را هفته قدردانی و نکوداشت خون شهیدان و دولتمردان بیان کرد.

وی هفته دولت را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام دانست و گفت: در این فرصت می توان فعالیتهای صورت گرفته را به اطلاع مردم رساند.

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: بیان دستاوردها و اقدامات صورت گرفته از سوی دولت برای مردم زمانی برای تقویت وحدت و همدلی است.

وی با اشاره به اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت، بیان داشت: امروز مسؤولان برای تقویت تعامل و وحدت بین مردم و دولت باید این دستاوردها را بیان کنند.

حجت الاسلام سوری با بیان اینکه حکومت اسلامی برگرفته از حکومت علوی است، عنوان کرد: عدالت خواهی و مبارزه با تبعیض از ویژگیهای این حکومت است.

وی تأکید کرد: شاخصه هایی همچون عدالت طلبی، مبارزه با فساد، پاکدامنی، صداقت و صراحت باید سرلوحه کار مدیران و مسؤولان قرار گیرد./9459/203/ب2

ارسال نظرات