۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۴۴۵۶۳۰
امام جمعه میامی:

اقتدار ایران اسلامی در سایه همدلی مردم و مسؤولان حاصل شده است

امام جمعه دامغان با تأکید بر اینکه مسؤولان تلاش کنند مردم اقدام و عمل و تحقق شعار سال را در زندگی روزمره خود احساس کنند، گفت: اقتدار ایران اسلامی در سایه همدلی مردم و مسؤولان و رهنمودهای روشنگرانه رهبر معظم انقلاب حاصل شده است.
امام جمعه میامی

به گزارش خبرگزاری رسا در شاهرود، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر امروز در دیدار با مسؤولان نهادهای دولتی و اجرایی شهرستان میامی به مناسبت نخستین روز از هفته دولت، ضمن بیان اینکه این ایام زمان مناسبی برای بیان دستاوردهای دولتمردان در امور و شئون مختلف زندگی اجتماعی مردم است، ابراز داشت: امروز خوشبختانه ایران اسلامی از جایگاه ویژه ای در بین کشورهای منطقه و جهان برخوردار است اما نباید فراموش کنیم که دشمن در جنگ اقتصادی و فرهنگی با ایران اسلامی است.

وی افزود: دولتمردان باید توجه داشته باشند که درسال اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل می بایست همدلی و همزبانی بین مردم و مسؤولان را تداوم بخشیده و برای رفع مشکلات اقشار مختلف مردم و تحقق شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری اقدام کنند که خوشبختانه در سال های اخیر شاهد این منوال هستیم اما انتظار داریم تا این تلاش ها برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بیشتر شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی میامی خطاب به دولتمردان، گفت: امروز باید تلاش خود را بیشتر کنید تا مردم در سایه اقدام و عمل، تحقق شعار سال را بیش از پیش در زندگی روزمره خود احساس کنند.

حجت الاسلام صفایی پور بیان داشت: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله ای هستند که دشمنان اسلام و ایران از طریق آن به دنبال ضربه زدن به پایه های انقلاب اسلامی مردم ایران هستند از این رو باید مردم و مسؤولان ما هوشیاری خود را دوچندان کنند تا بتوانیم از این هجمه سنگین دشمنان به سلامت عبور کنیم.

وی افزود: در دنیای امروزی عده ای به نام اسلام، از تروریسم حمایت کرده و اقدامات داعشی را با هدف خدشه وارد کردن به وجهه اسلام و مسلمانان انجام می دهند که قطعا بدون حمایت قدرت های استکباری مانند اسرائیل و آمریکا موفق نخواهند بود.

امام جمعه میامی با بیان اینکه برخی کشورهای منطقه ناآگاهانه و از روی جهالت دنباله روی تفکرات استکبار در منطقه هستند، ابراز داشت: استکبار، دشمن قسم خورده اسلام و مسلمانان است و بعضا کشورهای منطقه در برخی موارد، این اصل غیر قابل تکذیب را فراموش می کنند.

حجت الاسلام صفایی پور در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله توسعه میامی و سهم مدیریتی این شهرستان در استان اشاره کرد و گفت: امروز میامی نیازمند حضور مدیران در منطقه است و مدیران پروازی نمی توانند درد مردم را به خوبی بفهمند.

وی افزود: مسؤولان باید بدانند که جایگاه امروزشان به برکت خون شهدایی است که رفتند تا ما در کنار یکدیگر، هفته دولتی دیگر را پشت سر بگذاریم و ریاست و مقام، قطعا امری فانی و دنیوی است./101/977/ب1

ارسال نظرات