۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۴۴۵۶۴۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

شهیدان رجایی و باهنر نماد تلاش، شجاعت و سادگی هستند

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه شهدا برای دفاع از حریم ولایت و کیان نظام جان خود را نثار کردند، گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد تلاش، شجاعت و سادگی هستند.
حجت الاسلام حسین تقی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی عصر امروز در نشست سیاستگذاری و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت دومین شهید محراب، گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد تلاش، شجاعت و سادگی هستند.

وی خاطرنشان کرد: هشتم شهریور سالروز شهادت جانسوز شهیدان محمدعلی رجائی رییس جمهور مکتبی و نخست وزیر دانشمند محمدجواد باهنر و یادآور روز جریحه دار شدن قلب میلیون‌ها ملت انقلابی ایران و حتی آزادیخواهان جهان است که باید مورد تعظیم و توجه قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: در این روز ملت ایران شخصیت‌هایی را از دست داد که مبارزه خستگی ناپذیر با استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان، اخلاص در عمل، ساده زیستی، ذوب شدن در ولایت و خادم مردم بودن از بارزترین خصوصیات این شهدای گرانقدر بود.

وی با تأکید بر تبیین اندیشه های این شهیدان و ترویج آن در میان نسل جوان برای آشنایی بیشتر با این شهدا، ابراز داشت: اندیشه ها و دیدگاه های این شهدای والامقام و آیت الله مدنی(ره) باید در این ایام تبیین شود تا جوانان بیشتر با شخصیت والای آنها آشنا شوند.

وی در ادامه تشکیل ستادهای مشابه در شهرستانهای استان را خواستار شد و اعلام کرد: برای بزرگداشت این شهیدان مراسمی در هشتم شهریورماه از ساعت 11 تا 13 در مسجد مقبره تبریز برگزار می شود، حضور پرشور مردم در این مراسم سبب تعظیم و تکریم این شهیدان خواهد بود.

حجت الاسلام تقی زاده تداوم راه، هدف و آرمان شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را عامل بقای نظام اسلامی ایران دانست و گفت: شهدا برای دفاع از حریم ولایت و کیان نظام جان خود را نثار کردند، امروز وظیفه ماست که با حضور در چنین محافلی بر ادامه راه آن بزرگمردان تاریخ تأکید داشته باشیم.

همچنین حسن استوارآذر مدیر کل امور اجتماعی آذربایجان شرقی در این نشست، با بیان این که در برنامه هایی که برای هفته دولت در نظر گرفته شده تلاش می شود از طریق ارتباط دولتمردان با جامعه وحدت و وفاق بین همگان ایجاد شود، اعلام کرد: آیین تجدید بیعت با شهدای والامقام و برنامه گرامیداشت هفته دولت صبح پنجشنبه با حضور وزیر اقتصاد در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار می شود./854/202/ب2

ارسال نظرات