۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۴۴۵۷۲۴
امام جمعه نورآباد:

اشرافی گری، بزرگترین خطر پیش روی مسؤولان است

امام جمعه شهرستان نورآباد اشرافی گری را بزرگترین خطر پیش روی مسؤولان عنوان کرد و گفت: رفتن به سمت اشرافی گری و دور شدن از ساده زیستی، چشم دوختن به اموال بیت المال و چپاول آن دور از ولایتمداری است.
امام جمعه نورآباد

حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت هفته دولت و یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: ولایتمداری شعار این بزرگان بود.

وی با بیان اینکه اقامه نماز، خودسازی و مراقبت از خود، امید و توکل به خدا مهم ترین شاخصه های شهید رجایی و باهنر بود، افزود: برای پیشبرد اهداف نظام امید است مسؤولان این ویژگیها را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه دولت همچون دولتهای پیشین خدماتی داشته است، عنوان داشت: دولت در عرصه های گوناگون عمرانی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی با فراز و نشیبهایی روبرو بوده است، در مقابل ضعف های دولت نباید از نقاط قوت نیز غافل شد.

وی با قدردانی از زحمات دولت نظام بیان کرد: دولتمردان در انجام وظیفه خویش همواره باید اهداف و آرمانهای نظام و مشکلات مردم جامعه را در نظر گرفته و در جهت برطرف شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گامهای مؤثری برداشته شود.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به بحث برجام و اینکه از دستاوردهای مهم دولت کنونی است، اظهار داشت: با توجه به عمل نکردن طرف مقابل در جریان برجام این دستاورد به نتیجه ای مطلوب نرسیده است و به نوعی یک بازی بی نتیجه است.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه امام راحل از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کرده است، ادامه داد: خواسته شیطان بزرگ تسلیم شدن ایران در برابر آنان است.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمن اظهار داشت: آمریکا که خود بمب اتم تولید و علیه بشر به کار برد، امروز نمی تواند سخن از هسته ای به میان آورد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به اینکه در جریان برجام هزینه زیادی صورت گرفت و نتیجه کار به خوبی صورت نگرفته است، گفت: در ماجرای برجام نباید بیش از این بزرگنمایی صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید صادقانه با مردم سخن بگویند و واقعیتها را مطرح کنند، اظهار کرد: به جای بزرگنمایی باید شیطنت دشمن بیان شود و مردم نسبت به دسیسه های آمریکا آگاه شوند.

امام جمعه نورآباد در ادامه با بیان اینکه اشرافی گری و توجه به بیت المال خطری بزرگ برای مسؤولان است، عنوان کرد: مسؤولان باید از ساده زیستی شهید رجایی و باهنر الگو گرفته و در زندگی شخصی و اجتماعی خویش به کار گیرند.

وی ولایتمداری را از شاخصه های مهم شهید رجایی و باهنرعنوان کرد و افزود: اینکه برخی مسؤولان اموال بیت المال را چپاول می کنند، به دور از ولایتمداری است./302/9459/ب1

ارسال نظرات