۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۴۴۵۷۶۰
استاد حوزه و دانشگاه:

مردم خواستار خدمات ملموس از سوی دولت هستند

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به انتظارات مردم از دولتمردان، گفت: مردم خدمات ملموس و محسوس تأثیرگذار بر زندگی را خواستار هستند.
حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک هفته دولت به دولتمردان گفت: هفته دولت یادآور استقرار جمهوری اسلامی ایران به ویژه در ساختار حکومتی و با اتکا به ایمان و اعتقاد مردم و خون شهدای دولت همچون شهیدان رجایی و باهنر و رده های مختلف جمهوری اسلامی است که در پاسداری از اسلام ناب محمدی و خط امام راحل(ره) شربت شهادت را نوشیدند.

استاد حوزه و دانشگاه هفته دولت را بهانه ای برای نشان دادن خدمات دولتها به مردم دانست و ابراز داشت: مردم در این هفته درباره عملکرد دولت قضاوت می کنند و در جمهوری اسلامی خدمات خالصانه ای از سوی دولتها صورت گرفته که آشکار ساختن آن ها برای مردم بسیار مهم و ضروری است.

این مقام مسؤول در ادامه با بیان اینکه مردم ملاحظه خدمات محسوس و ملموس را خواستار هستند، افزود: رسیدن به چنین خدماتی کار و تلاش شبانه روزی را می خواهد و از دولت انتظار می رود که در چارچوب آموزه های اسلامی به حفظ دین مردم، تهیه معیشت و حل معضلات اساسی کشور بپردازد تا با استحکام ساختار درونی نظام اسلامی، مردم احساس آسایش داشته باشند.

حجت الاسلام سعدی به خدمات چشمگیر دولت اشاره و اظهار داشت: این خدمات تا رسیدن به رضایتمندی مردم فاصله زیادی دارد و انتظار مردم حل معضلاتی همچون بیکاری، ایجاد نشاط اقتصادی، پی ریزی اقتصاد مقاومتی محکم و به عبارت دیگر استحکام نظام اقتصادی کشور را همچون نظام سیاسی خواستار هستند تا دولت دستان خود را به سوی دشمن دراز نکند.

استاد حوزه و دانشگاه بهره گیری دولت از افراد متعهد و توانمند برای حل مشکلات کشور را خواستار و ابراز داشت: دولتمردان باید یاد شهیدان و راه آنها را مقابل خود ببینند و با اختیار ساده زیستی و زهد اختیاری به عنوان ارزش آن را در رفتارها و گفتارهای خود حاکم کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مردم ساده زیستی و متواضعانه شهید رجایی را از مسؤولان خواستار هستند، خاطرنشان کرد: نگاه تکبرآمیز به مردم آفت دولتها و مسؤولان است و باید ارزش مردم به عنوان ولی نعمتان ارج نهاده و برای حل مشکلات چاره اندیشی شود./303/9456/ب1

ارسال نظرات