۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۴۵۷۷۱
امام جمعه همدان:

تقویت حوزه برای مقابله با فرقه های انحرافی ضروری است

امام جمعه همدان روحانیت و حوزه های علمیه را مرزبانان اعتقادات شیعه دانست و گفت: کار حراست از اعتقادات شیعه بر عهده حوزه های علمیه و طلاب است که باید به صورت جدی تقویت شوند.
دیدار آیت الله طه محمدی با نماینده حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام  والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی صبح امروز با آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله طه محمدی با اشاره به اهمیت توجه و گسترش فعالیت های حوزه های علمیه در استان همدان، اظهار داشت: یکی از نکات مورد توجه در استان ترویج و تبیین معارف قرآن و اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به فعالیت و تبلیغ برخی فرقه های انحرافی در استان، گفت: برخی فرقه های انحرافی از جمله بهاییت به صورت زیر پوستی به دنبال ترویج خود هستند و اگر هوشیار نباشیم، جامعه به انحراف کشیده می شود.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: فقه زرتشت با تبلیغات خود و همچنین کلیساهای خانگی امروز تهدیدی برای جامعه به شمار می روند که باید مسؤولان مربوطه با جدیت آن را بررسی کنند.

امام جمعه همدان روحانیت و حوزه های علمیه را مرزبانان اعتقادات شیعه دانست و گفت: کار حراست از اعتقادات شیعه بر عهده حوزه های علمیه و طلاب است که باید به صورت جدی تقویت شوند.

وی در ادامه با اشاره به هجمه های دشمنان علیه فرهنگ کشور، خاطرنشان کرد: امروز هجمه رسانه ها و تبلیغات آنان علیه فرهنگ کشور خطری جدی محسوب می شود که باید بسترهای لازم برای مقابله با آن فراهم شود.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی به ظرفیت بالای حوزه علمیه استان همدان اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه همدان دارای محسنات و قابلیت های فراوانی است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده آیت الله سیستانی حضور آیت الله طه محمدی را مایه افتخار استان همدان دانست و گفت: آیت الله طه محمدی از علمای فاضل و دانشمندی است که منشأ خدمات فراوانی در استان همدان است./979/202/ب2

 

 

 

 

ارسال نظرات