۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۴۵۷۹۳
امام جمعه شهرستان خلخال:

شهید رجایی و باهنر الگویی شایسته برای دولتمردان کشور هستند

امام جمعه شهرستان خلخال، شهید رجایی و باهنر را الگویی شایسته برای دولتمردان کشور دانست و گفت: خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر، وحدت طلبی، ثابت قدم بودن، خدمت بی‌منت به مردم و از همه مهمتر احساس مسؤولیت بود که آنان را به الگوی مناسب خدمت رسانی تبدیل کرد.
امام جمعه خلخال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام  امیر رشتبری، امام جمعه شهرستان خلخال، پیش از ظهر امروز  در دیدار مسؤولان دولتی شهرستان خلخال در دومین روز از هفته دولت، فرصت خدمت به مردم را در نظام جمهوری اسلامی ایران  یک نعمت بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است که مردم با عملکرد دولت در بخش های مختلف آشنا شده و دولت نیز در جهت خدمت به مردم برنامه ریزی مناسبی انجام دهد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولتمردان، افزود: شخصیت‌هایی همچون رجایی و باهنر شایستگی داشتند که هفته‌ای به نام دولت به نام این دو دولتمرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

حجت الاسبلام رشتبری با اشاره به اعیاد اسلامی و مناسبت‌های فرهنگی کشورمان، تصریح کرد: روزهای بزرگ با نام شخصیت‌های بزرگ در کشور ما یاد شده و هفته دولت نیز به نام شهدای بزرگوار رجایی و باهنر که همواره با اخلاص در خدمت مردم و کشور بودند مزین شده است.

امام جمعه شهرستان خلخال، بیان داشت: بزرگی انسان به افکار و اعمال انسان است چه بسا انسان‌های زیادی در تاریخ که ثروت‌های عظیمی داشتند ولی در تاریخ یاد نشدند ولی انسان‌های شایسته و لایق همچون شهید رجایی و باهنر پس از 35 سال از شهادتشان باز در تاریخ این کشور و در یاد این ملت زنده هستند.

وی یکی از خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر را وحدت طلبی، ثابت قدم بودن، خدمت بی‌منت به مردم و از همه مهمتر احساس مسؤولیت دانست و گفت: شهید رجایی و باهنر الگویی شایسته برای دولتمردان کشور هستند که با حرکت در مسیر خدمت به مردم و ارائه گزارش‌های واقعی نقدپذیر نیز باشند.

حجت الاسلام رشتبری از زحمات فرماندار شهرستان خلخال به لحاظ خدمت‌رسانی و به عنوان مقام عالی دولت در شهرستان خلخال تجلیل و هفته دولت را به کلیه کارکنان دولت در شهرستان خلخال تبریک گفت.

وی حرکت شایسته سپاه شهرستان خلخال در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در رویه اقتصاد مقاومتی را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: در بیشتر برنامه‌های فرهنگی و اقتصادی سپاه نقش حیاتی و مهمی را در شهرستان ایفا می کند./937/203/ب2

ارسال نظرات