۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۴۴۵۸۰۵
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان:

روحیه خدمتگزاری جهادی در دستور کارگزاران دولت قرار گیرد

حجت الاسلام سپهر با اشاره به انتظارات مردم در عرصه اشتغال، اقتصاد و رفاه از دولت، گفت: دولتمردان باید خود را خادم ملت بدانند و روحیه خدمتگزاری جهادی در دستور کارگزاران دولت قرار گیرد.
حجت الاسلام سپهر، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک هفته دولت و گرامی داشتن یاد شهیدان رجایی و باهنر ابراز داشت: این دو بزرگوار معماران دولت اسلامی در استحکام نظام جمهوری اسلامی و اسوه زهد و ایثارگری، اسوه تعهد و التزام به ولایت فقیه هستند که به عنوان خدمتگزاران و دولتمردان نمونه معرفی هفته دولت به نام آن ها نامگذاری شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی خوزستان هفته دولت را فرصت خوبی برای ارائه عملکرد و فعالیتهای دولت به جامعه در بخشهای مختلف برشمرد و افزود: همه دولت ها در نظام اسلامی جز دولت مردود بنی صدر، مشروعیت خود را با تنفیذ امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اخذ کرده و خدمات شایانی برای ملت ایران انجام دادند؛ هر چند که افت و خیزهایی در زمینه های مختتلف موجود و نقدهایی بر دولت ها وارد است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه کشور ما پس از تأسیس جمهوری اسلامی ایران رشد چشمگیری در زمینه های گوناگون کسب کرده است، اظهار داشت: امروزه وجود جمهوری اسلامی ایران در باشگاه های برتر دنیا همچون باشگاه هسته ای، فضایی، سدسازی، تکنولوژی، دفاعی، موشک سازی، نانوسازی و شبیه سازی به دلیل خدمات دولتهای گوناگون نظام اسلامی است و آغاز دولت کنونی برای ملت تقریبا توأم با ایجاد آرامش و آسایش در زمینه های اجتماعی، سیاسی، داخلی و خارجی همراه بود.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به توقعات مردم در خدمات رفاهی و اشتغال از دولت کنونی نسبت به سایر دولت ها ابراز داشت: انتظار مردم آن بود که شاهد انقلاب اقتصادی و رفاهی در کشور باشند و رسیدن به این انتظار با توجه به گستردگی محاصره و تحریم اقتصادی کشور از سوی دشمنان برای براندازی اقتصادی نظام اسلامی زمانبر و دیپلماسی قوی و سازوکارهای داخلی و خارجی را خواستار است.

وی در ادامه عنوان کرد: اقدام دولت در ایجاد امنیت و آسایش نسبی برای جامعه در داخل محسوس و رضایتمند بود و با توجه به اوضاع و شرایط کشورهای همسایه و اوضاع اقتصادی داخل کشور، امنیت را به بهترین شکل ممکن مدیریت و تأمین کرد و در حوزه سلامت نیز توفیقاتی کسب که حتی رهبر معظم انقلاب در این باره اظهار رضایت کردند و جامعه هم برداشتن گامهای مثبت و مفید در این حوزه را احساس می کند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی خوزستان به رشد سطح آموزشی استان و کشور اشاره و اظهار داشت: هر چند که مردم نگرانیهایی از وضعیت اقتصادی دارند اما دولت در حوزه اقتصاد تا حدودی رشد تورم پرشتاب را کنترل کرد و در حوزه دیپلماسی خارجی شرایط بین الملل تا حدودی به آرامش تبدیل کرده است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: ارزیابی صاحب نظران و منتقدان درباره دولت محترم است اما نظر رهبر معظم انقلاب از عملکرد دولت در بخشهای مختلف ارزیابی هر منصف و منتقدگری از دولت خواهد بود و رأی و نظر بنده درباره عملکرد دولت تابع رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام سپهر ابراز داشت: از دید بنده دولت در حوزه های فرهنگ، عمران و تکمیل پروژه های دولتهای پیشین، شرایط بین الملل، امنیت و سلامت و ایجاد امید در جامعه نمره قبولی را کسب کرده است و ان شاءالله شعارهای دولت با نظرات رهبرمعظم انقلاب در عرصه برجام، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی همراهی داشته باشد.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انتظار مردم از برجام با شعار مذاکره کنندگان در آغاز برجام با یکدیگر فاصله هایی دارد، افزود: کسب اعتماد بین الملل در بحث بیمه، دریانوردی و بانکی از جمله دستاوردهای برجام است و توقع خود رییس جمهور و سیاستها و برنامه های مذاکره کنندگان برجام که در آغاز مذاکرات در رسانه ها  طرح شد، صد درصد حاصل نشد اما اعتماد و آرامش بین المللی پس از برجام تا حدودی حاصل شد هر چند که برجام ایده آل و آرمانی نیست.

وی در پایان گفت: دولتمردان باید خود را خادم ملت بدانند و روحیه خدمتگزاری جهادی برای نظام اسلامی و ملت در دستور کارگزاران دولت قرار گیرد؛ چرا که همگان سرباز و مجاهد در عرصه خدمت رسانی به جمهوری اسلامی هستند و خدمت رسانی به ملت و نظام اسلامی نباید مقید به دولت و زمان باشد و امیدوارم دولت در سال پایانی فعالیت خود انتظارات مردم در عرصه اشتغال، اقتصاد و رفاه را فراهم کند./302/9456/ب1

ارسال نظرات