۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۴۴۵۸۳۹
آیت الله دری نجف آبادی:

هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش دولت به مردم است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای بازتاب کارنامه سه ساله خدمات دولت به آحاد مردم است، گفت: امروز باید از هفته دولت به خوبی بهره مند شویم و دولت مردان نیز باید مردم را از اقدامات انجام شده و مشکلات پیش رو مطلع کنند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی که در بیت امام جمعه اراک برگزار شد، با بیان اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای بازتاب کارنامه سه ساله خدمات دولت به آحاد مردم است، گفت: باید از هفته دولت به خوبی بهره مند شویم و دولت مردان نیز باید مردم را از اقدامات انجام شده و مشکلات پیش رو مطلع کنند. 

مسؤولان در هفته دولت عملکرد ارائه دهند

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه در سه سال اخیر دولت تدبیر و امید در بخشهای اقتصادی، درمانی، فرهنگی و تحقق اقتصاد مقاومتی خدمات ارزنده ای را به مردم و کشور ارائه داده است، اظهار داشت: خدمات ارزنده دولت به دلایل مختلف از چشم مردم پنهان مانده است، بنابراین مسؤولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید در هفته دولت با همکاری رسانه ها در راستای انعکاس عملکرد در جامعه گامی موثر بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر خادمان با اخلاص انقلاب بودند که باید سیره و روش آنان الگوی مدیران قرار گیرد، تصریح کرد: نام‌گذاری سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی مردم با خدمات دولت است که باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

شهیدان رجایی و باهنر نمونه‌های بارز انقلابیون آگاه و با صداقت

امام جمعه اراک شهیدان رجایی و باهنر را نمونه‌های بارز انقلابیون آگاه و با صداقت دانست و خاطر نشان کرد: این شهیدان به عنوان نمونه های بارز انقلابیون آگاه، با صداقتی بی نظیر اهداف و آرمان های متعالی اسلامی خود را به مناسبت های مختلف بیان و در راه پیاده کردن آنها تلاش می کردند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به وضعیت واحدهای صنعتی و تولیدی استان مرکزی، بیان کرد: ظرفیتهای تولیدی و صنعتی بالای استان مرکزی به سبب برخی از سوء مدیریتها مورد بی‌اعتنایی و بی‌مهری قرار گرفته و در آستانه ورشکستگی کامل قرار دارند و وضعیت برخی از واحدهای تولیدی استان مرکزی مناسب نیست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در این راستا و در جهت بهود وضعیت و ساماندهی صنایع مسؤولان باید با برنامه ریزی، حساسیت و دقت در مسیر برطرف کردن مشکلات و معضلات واحدهای تولیدی مادر تخصصی استان مرکزی گام بردارند؛ زیرا بسیاری از کشورها داشتن چنین زیرساختهای صنعتی برایشان یک آرزو به شمار می‌رود، این در حالی است که در این واحدهای موجود در استان مرکزی حمایتهای کم و محدود سبب شده اشتغال موثر و تولید بهینه از این واحدها حاصل نشود.

سفر هیأت دولت به استان مرکزی

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به سفر هیأت دولت به استان مرکزی، گفت: مدیران باید از فرصت سفر قریب‌الوقوع هیأت دولت به استان مرکزی استفاده کنند و با ارائه طرح و برنامه‌های منسجم، مصوبات کاربردی و اعتبارات خاص برای برطرف کردن مشکلات و پیشبرد امور از دولت اخذ کنند.

شایان ذکر است، درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر دو هفته یک بار روزهای چهارشنبه در بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می شود./202/842/ب1

ارسال نظرات