۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۴۴۵۸۴۷
امام جمعه موقت کرمانشاه:

عربستان یاور ظالمان و دشمن مظلومان است

امام جمعه موقت کرمانشاه رژیم صهیونیستی را فرزند نامشرع استکبار جهانی در منطقه خواند و گفت: عربستان سعودی در انجام مأموریت مستکبران، یاور و حامی رژیم صهیونیستی است، عربستان که یک کشور اسلامی است به جای اینکه از فلسطین مظلوم حمایت کند، یاور ظالمان و دشمن ملت مظلوم فلسطین است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی، امام جمعه موقت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، رژیم صهیونیستی را فرزند نامشروع استکبار جهانی در منطقه دانست و ابراز داشت: رژیم صیونیستی به دستور استکبار جهانی به دنبال غصب سرزمینهای نیل تا دجله و تصرف کشورهای اسلامی منطقه است.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: عربستان سعودی در انجام مأموریت مستکبران، یاور و حامی رژیم صهیونیستی است، عربستان که یک کشور اسلامی است به جای اینکه از فلسطین مظلوم حمایت کند، یاور ظالمان و دشمن ملت مظلوم فلسطین است.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: در دو تجاوز سال های اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان، عربستان سکوت اختیار کرد اما ایران اسلامی به کمک لبنان و غزه شتافت تا جایی که رژیم صهیونیستی که چهارمین ارتش دنیا را در اختیار دارد شکست خورده و عقب نشینی کرد.

وی ادامه داد: همه مردم دنیا دیدند که ایران یاور مظلومان و دشمن ظالمان است اما عربستان به مسلمانان خیانت کرده و پول چاه های نفت کشورهای اسلامی را به رژیم صهیونیسیتی تقدیم می کند، به یقین حکام سعودی عربستان در خون به ناحق ریخته شده کودکان غزه و شهدای فلسطین شریک هستند و لعنت خدا شامل حال آنها می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی بیان داشت: با اینکه اسلام بسیار بر مشورت و شورا تأکید کرده است به طوری که رسول اکرم(ص) در مسائل مهم کشوری با مسلمانان مشورت می کرد و از نیروهای شایسته و خدمتگزار استفاده می کرد اما در کشوری که روزی مدینه فاضله در آن قرار داشت و مسلمانان آزادی و استقلال داشتند امروزه زورگویی و استبداد و دیکتاتوری بر مردم حکومت می کند.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: هیچ کس در عربستان جرأت انتقاد کردن نداشته و مردم در اداره کشور شریک نیستند، کشور عربستان را حکام ظالم و مستبد اداره می کنند و هر کسی که با آنها مخالفت کند مجازاتش زندان و یا اعدام است همچون شیخ نمر که به جرم آزادی خوهی اعدام شد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان گفت: در عربستان مردم حق رأی دادن و تصمیم گیری برای سرنوشت خویش را ندارند و تنها تصمیم گیرنده پادشاه بیمار و ظالم سعودی است و مردم چاره ای جز اطاعت ندارند، در حالی که تنها 15 درصد عربستان وهابی هستند اما بقیه مردم نیز ناچارند که پیرو وهابیت باشند در غیر این صورت مجازات می شوند./857/302/ب2

ارسال نظرات