۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۴۴۵۸۷۷
آیت الله دری نجف آبادی:

غفلت از ظرفیتهای موجود در کشور خیانت به ارزشهای انقلاب است

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه امروز در ایران اسلامی از ظرفیتهای بسیار خوبی در راستای اقتصادی مقاومتی برخوردار هستیم، گفت: ظرفیتهای موجود در کشور باید مورد توجه قرار گیرد و غفلت از این ظرفیتها خیانت به مردم و ارزشهای انقلاب است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک لحظاتی پیش در نشست با محمد تقی کره ای معاون وزیر و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی که در محل بیت امام جمعه اراک برگزار شد، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی سبب پیشرفت و توسعه کشور می شود و مسؤولان باید در مسیر این مهم تلاش کنند.

مسؤولان با رویکردی انقلابی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه امروز در ایران اسلامی از ظرفیتهای بسیار خوبی در راستای اقتصادی مقاومتی برخوردار هستیم، گفت: ظرفیتهای موجود در کشور باید مورد توجه قرار گیرد و غفلت از این ظرفیت‌ها خیانت به مردم و ارزش‌های انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی سبب می شود تا کشور وابستگی به کشورهای دیگر نداشته باشد، خاطر نشان کرد: مسؤولان ایران اسلامی با رویکردی انقلابی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، اهداف نظام و رفع چالشهای مردم گام بردارند.

احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی از وظایف مهم مسؤولان در کشور

امام جمعه اراک تحقق اقتصاد مقاومتی و احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی از وظایف مهم مسؤولان در کشور دانست و تصریح کرد: مسؤولان باید در مسیر ترویج و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در کشور گام بردارند و بدانند احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور به خوبی می توانند در مقابل توطئه های شوم دشمنان مقابله کنند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با تاکید بر اینکه مسؤولان باید در مسیر حل معضلات واحدهای تولیدی مادر تخصصی گام بردارند، اظهار داشت: امروز متاسفانه شاهد آنیم که وضعیت برخی از واحدهای تولیدی استان مرکزی مناسب نیست و انتظار می رود مسؤولان بیش از پیش در مسیر حل مشکلات صنایع استان گام بردارند.

مدیران صنایع کالاهای ایرانی را به بازارهای جهانی عرضه کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه ظرفیتهای تولیدی واحدهای تولیدی استان مرکزی به دلیل برخی از سوء مدیریت ها مورد بی مهری واقع شده و در آستانه ورشکستگی کامل قرار دارند، افزود: بسیاری از کشورها آرزوی داشتن چنین زیرساختهای صنعتی را دارند، اما حمایتهای کمرنگ موجب شده اشتغال موثر و تولید بهینه از آن ها حاصل نشود.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با بیان اینکه صاحبان صنایع باید برای بهینه‌سازی امور تولید و حل چالش‌های موجود در این عرصه از تمام امکانات بهره بگیرند، خاطرنشان کرد: مدیران صنایع باید کالاهای ایرانی را به بازارهای جهانی عرضه کنند و این مهم را یک افتخار بزرگ بدانند.

شایان ذکر است، اشتغال مستقیم ایجاد شده در معادن استان مرکزی سه هزار و 500 نفر و اشتغال غیر مستقیم حدود 40 هزار نفر است./202/842/ب1

ارسال نظرات