۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۴۴۵۹۶۸

دیدار سردار نقدی با خانواده شهید مدافع حرم در هشترود

رییس سازمان بسیج مستضعفین در سفر به استان آذربایجان شرقی و شهرستان هشترود با خانواده شهید اسماعیل کریمی دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار با خانواده شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم اسماعیل کریمی با بیان اینکه جوانان باید رشادت و جانفشانی را از شهدا الگو بگیرند، گفت: شهدا برای ما آرامش و حریت را به ارمغان آوردند و ما مدیون آنها هستیم.

وی با بیان این‌که شهدا برای ما آرامش و حریت را به ارمغان آوردند و ما مدیون آنها هستیم، گفت: ملت ایران قدر شهدا به‌ ویژه شهدای والامقام مدافع حرم را به خوبی دانسته و بزرگ دانستن شأن و منزلت خانواده‌های شهدای مدافع حرم را بر خود فرض می‌دانند زیرا امنیت کشور مدیون ازخودگذشتگی شهدا است.

همچنین امام جمعه هشترود در سخنانی با بیان این‌که شهدا مایه مباهات و افتخار ما هستند و به واسطه همین شهدا، در آرامش و امنیت زندگی می کنیم، اظهار داشت: پیام شهدا برای گروه های تکفیری و داعشی این است که شهادت و از جان گذشتگی مرز نمی شناسد و تا نابودی کامل آن ها این راه را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان این‌که شهدا برای ما حریت و آزادگی به ارمغان آوردند، گفت: دشمنان اسلام باید با دیدن این شهدا بفهمند که جوانان ایرانی آماده اند در هر جای دنیا از حریم ولایت و ایران اسلامی دفاع کنند، دشمنان بدانند که ملت ایران قدمی از اصول و اعتقادات خود عقب‌نشینی نمی کند.

حجت الاسلام رحیمی با بیان این‌که شهدای مدافع حرم ثابت کردند که پای اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ایستاده اند و نمی گذارند مظلومان در هیچ نقطه از عالم هستی بی یاور بمانند، افزود: جوانان ایرانی ثابت کردند که راه امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) ادامه دارد که مادران و همسران شهدا علمداران این راه هستند.

امام جمعه هشترود با تأکید بر این‌که شهدای مدافع حرم، لبیک گو به صدای غربت امام حسین(ع) هستند، افزود: مردم ایران اسلامی از همه ارزشهای انسانی خود در هشت سال دفاع مقدس پاسداری کردند و با ریختن خون عزیزان خود در این راه دشمنان اسلام را ناامید و امروز نیز با صدای بگوش رسیده مظلومان در سوریه و عراق با در عرصه دفاع گذاشته و خون خود را اهدا کردند.

بنابر این گزارش، موسی کریمی، پدر این شهید والامقام با اشاره به خاطراتی از فرزند شهیدش، اظهار داشت: پسرم اسماعیل عاشق امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) بود و هر روز آرزوی شهادت می‌کرد و بالاخره هم به آرزویش رسید، امیدواریم که بتوانیم لیاقت ادامه راه این شهدای والامقام را داشته باشیم.

گفتنی است، شهید کریمی متولد سال 1369 در شهرستان هشترود است که به همراه همرزمان خود به عنوان مشاوران نظامی در عملیات آزاد سازی حلب و دفاع از حرم شرکت داشت و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در کشور سوریه به درجه شهادت نائل آمده است./935/202/ب2

ارسال نظرات