۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۴۴۵۹۷۷
امام جمعه همدان:

اصلاح الگوی مصرف باید در جامعه نهادینه شود

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به وظیفه دولت در برابر مردم گفت: دولت و دولت مردان باید همواره خدمتگزار مردم باشند و در زمنه رفع مشکلات مردم تمام تلاش و اهتمام خود را به کار گیرند.
امام جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان صبح امروز در بازدید از سازمان آب و فاضلاب با اشاره به اهمیت توجه به اصلاح الگوی مصرف، گفت: اصلاح الگوی مصرف از اموری است که باید درباره آن توجه جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به هفته دولت و تبریک آن، اظهار داشت: همه افراد جامعه باید در قبال دیگران حس مسؤولیت داشته باشند و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

آیت الله طه محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: حکومت جدای از مردم قابل تصور نیست و این مردم هستند که سبب اعتلا و پیشرفت کشورها را فراهم می کنند.

وی با اشاره به وظیفه دولت در برابر مردم، گفت: دولت و دولتمردان باید همواره خدمتگزار مردم باشند و در زمینه رفع مشکلات مردم تمام تلاش و اهتمام خود را به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: شهیدان رجایی و باهنر مصداق بارز خدمت رسانی به مردم بودند و خدمت به مردم را بالاترین درجه از دنیای مادی می دانستند.

وی خدمت رسانی به مردم را از امور مهم مسؤولان دانست و تصریح کرد: ثمره احداث ساختمانهای ادارای برای ارگان ها توجه بیشتر به مردمی است که به عنوان ارباب رجوع به ارگان ها مراجعه می کنند.

آیت الله طه محمدی خاطرنشان کرد: امسال مشکلات آب در استان کاهش یافته است و به شکرانه این نعمت باید بسترهای فرهنگی استفاده درست و بجا از آب را در جامعه نهادینه کنیم.

وی در پایان یادآور شد: همه افراد باید با صبر و تقوا به امور مردم رسیدگی کنند، چرا که توجه به مردم و رفع مشکلات آنها نزد خداوند مایه نزول برکت و رحمت الهی است./979/202/ب2

ارسال نظرات